Håper det er tidlige symptomer på at noe veldig spennende skjer i kroppen din!![]()
Klarer du å holde deg helt til testdagen din?
ja det klarer jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er tidlige symptomer på at noe veldig spennende skjer i kroppen din!![]()
kjenner du noe mere du da?Håper det er tidlige symptomer på at noe veldig spennende skjer i kroppen din!![]()
ja det klarer jegspørsmålet er jo bare om jeg tørr å teste i det hele tatt
mener å huske at di andre gangene har jeg begynt å blø 2 dager før test dato, men er litt usikker altså
hvertfall den ene gangen
![]()
Takk for detHold håpet opp <3 jeg testet ikke positivt (synlig på billigtest) før testdato!![]()
![]()
Takk for det11 dpo er tidlig. Absolutt ikke alle som får positiv så tidlig (og det kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap hos samme person også). Håper for deg! ♡
kjenner du noe mere du da?når fikk du testdato
?
Jeg er ganske kvalm, særlig morgen/formiddag, og så har jeg fryktelig ømme og tunge pupper. Jeg har også en del strekk og smerter i livmoren. Jeg føler meg innimellom fryktelig varm. Problemet er bare at jeg alltid får masse symptomer av progesteron, så jeg føler jo gjerne mesteparten av dette hver eneste syklus før mensen uansett.
På Ullevål gir de testdato tre uker etter innsett... Jeg er ganske sikker på at det er for at de ikke vil ha med kjemiske graviditeter. Så lenge har jeg ikke sjanse til å holde meg, det blir onsdag 16.9. Jeg begynte å teste i dag jeg.8 dpo. Det er det jeg alltid har pleid å gjøre, før IVF (mitt første forsøk dette her). Så det ble som vanlig. Alt for tidlig, men jeg er spent på de neste dagene. De gangene jeg har vært gravid tidligere så har jeg hatt positiv test innen 11 dpo. Spent hvert fall. Utålmodig. Og har bestilt masse billige tester...
Hihi kjøpte meg bare en cb jeg, som jeg tar med til syden.
ååh tørr ikke teste jeg før mandag, da må jeg allefall kjenne mye mere før jeg tørr å teste.. åååh vil også være kvalm, så jeg hadde et sterkere håp allefall hihi.
Jeg er varm og kald om en ann. men fryser veeeldig på beina bare.![]()
Det er ikke vanligst å være kvalm før testdato altså, så ikke stress med det. Jo tidligere man kjenner kvalme (av graviditet vel og merke) jo lengre og verre pleier det å bli, så tidlig kvalme er egentlig ikke å anbefale.Så deilig at du skal til syden! Da håper jeg du får en fin, positiv test på ferie!
![]()
tuuusen takkhåper på positivt hos deg om noen dager
men mange snakker om disse festesmertene og festeblødningene, det kunna jeg vel allefall fått
![]()
tuuusen takk. jah er vel det egentlig, og jeg kjenner jo, bare skjønner ikke hva, og vil så gjærne bare kjenne og vite. vil vite positivt, ikke negativtDet er like vanlig å ikke få noen symptomer også. Jeg håper de tingene du kjenner i magen er pga. en liten spire.Positiv test om 6 dager!
helt enig hihi, jeg er for sløv med å komme inn her altså, er jo sååå spennendeÅååå det er sååå spennende å følge dere som ruger og snart skal teste![]()
<3
I følge vanlig syklus skulle jeg hatt mens i går. I dag har jeg innmari typisk menssmerter at jeg vanskelig klarer å tro at det er noe annet som er på vei. Synes skimte litt blod på crinone staven og. Dette blir ikke en god dag kjenner jeg.
Tok en vanlig CB i dag, den var negativ som forventet. Er på rugedag 8 i dag, så er tidlig. Håper jo det er som du sier, men er bare en skikkelig negativ følelse.Har lest at noen gravide opplever blødning I menstrasjonstiden, blir derfor veldig sjokkerte når de plutselig får positiv test.
Men har du testet enda?
Men det du skimtet som blod, kan det være farget utflod? For det var vanlig å få med lutinus hvertfall da det kunne irritere slimhinnene inne i sjeden, og er helt ufarlig
Håper at mensen holder seg borte og at du får positiv test snart❤krysser fingrene for deg
![]()
Uff, føler med deg. Har akkurat samme følelse og det er urolig kjipt.Tok test i morges og i ettermiddagrugedag 8... kjennes ut som mensen er på vei og det ikke gikk gangen her
![]()
Takk for det, det er tidlig men... virkelig pining dette, krysser fingrene for oss begge at det bare er kroppen som lurer ossUff, føler med deg. Har akkurat samme følelse og det er urolig kjipt.
Det er dog tidlig å teste så håper for deg fortsatt!! Det er tross alt ikke over før det er over.