Skravletråd august

Som å høre meg det der;)

Jeg har nok 1.9 som starten på juleforberedelsen av flere grunner.

For da er det jo ikke så ille at januar er over, for da kan jeg begynne å forberede jula. Så bare ignorerer vi høsten, det er sommer, juleforberedelser, jul. Så det så
 
Jeg har nok 1.9 som starten på juleforberedelsen av flere grunner.

For da er det jo ikke så ille at januar er over, for da kan jeg begynne å forberede jula. Så bare ignorerer vi høsten, det er sommer, juleforberedelser, jul. Så det så
Du mener at sommeren er over ja?

Enig med deg, sommer, late som det ikke er høst men klart for å glede seg til jul, og vips kan man kose seg i førjulstid.
 
Der sovnet lille N :) hun var så overtrøtt hun :p tenner på vei
 
Du mener at sommeren er over ja?

Enig med deg, sommer, late som det ikke er høst men klart for å glede seg til jul, og vips kan man kose seg i førjulstid.
Jeg tviholder på at august er en sommermåned. Men september er jo definitivt ikke det. Det kan være mildt og fint og også varmt i september også, men da er det en fin høst. Sommeren er over
 
Jeg tviholder på at august er en sommermåned. Men september er jo definitivt ikke det. Det kan være mildt og fint og også varmt i september også, men da er det en fin høst. Sommeren er over
August er sommermåned! :p Det har jeg alltid ment;)
 
Satser på det :D Kjedelig om det ikke går når man er så nært :eek:
Ja det er veldig kjedelig :O nå når jeg bare 1500 men jeg har ikke skravlet så mye. Halvparten av tiden kanskje :p
 
Back
Topp