Det er det. Jeg har bursdag i august, min sønn også. Vi har bursdag om sommeren. (det var sånn ca 30 grader på hans dag i år...)August er sommermåned! Det har jeg alltid ment
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det. Jeg har bursdag i august, min sønn også. Vi har bursdag om sommeren. (det var sånn ca 30 grader på hans dag i år...)August er sommermåned! Det har jeg alltid ment
Har vært inaktiv ett par dager jeg og, men gjør så godt jeg kanJa det er veldig kjedelig :O nå når jeg bare 1500 men jeg har ikke skravlet så mye. Halvparten av tiden kanskje
Jeg har også bursdag i august Nekter å være et høstbarn Var noe sånt på min dag og i årDet er det. Jeg har bursdag i august, min sønn også. Vi har bursdag om sommeren. (det var sånn ca 30 grader på hans dag i år...)
Bedre kan vi ikke gjøre det. Så vi får krysse fingrene om målet vårtHar vært inaktiv ett par dager jeg og, men gjør så godt jeg kan
Får håpe detBedre kan vi ikke gjøre det. Så vi får krysse fingrene om målet vårt
Hver fjerde timeHvor ofte oppdateres Topp 100-lista?
Det kan absolutt gå!!Hadde 2180 på sist oppdatering i allefall 42 innlegg på en knapp time kan jo gå..
August ER sommer. På lik linje som september er høst...Jeg har også bursdag i august Nekter å være et høstbarn Var noe sånt på min dag og i år
TAKK!! Endelig noen som deler meningen min!!August ER sommer. På lik linje som september er høst...
Ja, det er ikke over enda...Det kan absolutt gå!!
Aha.. Når er neste oppdatering nå da?Hver fjerde time
Sove godtDa avslutter jeg augustskravlinga med totalt 3500 innlegg på min profil. Over 1500 av de på siste måned. Aktiviteten har med andre ord tatt seg betraktelig opp for min del. Tror jeg har vært medlem siden 2011, og oppdaget forumet sånn litt mer aktivt for halvannet år siden...
Men nå er jeg visst trøtt, for skravla renner over
Skrives i morra fine damer
Kanskje til og med jeg klarer detPrøver jo litt innimellom Smaker jo så mye bedre.. I de fleste vaniljesukkerboksene er det jo ikke ekte vanilje en gang
Desember er absolutt noe å se frem tilNeida, men det blir mørkere. Ofte travel på jobb. Og ofte mye alene med barna.
Nei, gi meg desember, da snakket vi kos igjen
Det VET jeg at du kan! Sååå mye bedre, jeg lover!Kanskje til og med jeg klarer det
Elsker sjokolade, men kaka får jeg halsbrann og blir uvel av..
Å det er godt !
Jaaaa men liker godis bedreJaaaaaaaaaa! Diggeste ever!!