Skravletråd

Trodde det. Men vet/visste ikke om jollyroom er litt som ebay og jjhouse. Altså om det er ekte vare eller om det er kopi greier.

Det skal jeg ikke si sikkert, men jeg så Forbrukerrådets liste over useriøse nettbutikker, og jollyroom var ikke nevnt. ;)
 
Det er jo jollyroom.no. så er jo norsk adresse vertfall. Trodde ikke norske sider hadde lov å selge falske ting. Men spørs om jeg ikke bare kjøper på barnas hus uansett. Er jo bare snakk om 500 kr. Og da er jeg garantert kvalitet og har en fysisk butikk å gå til viss det skulle være noe
 
Det er jo jollyroom.no. så er jo norsk adresse vertfall. Trodde ikke norske sider hadde lov å selge falske ting. Men spørs om jeg ikke bare kjøper på barnas hus uansett. Er jo bare snakk om 500 kr. Og da er jeg garantert kvalitet og har en fysisk butikk å gå til viss det skulle være noe

Tror jollyroom skal være bra, men jeg er helt enig i at det er bedre med en fysisk butikk. :)
 
Tror jollyroom skal være bra, men jeg er helt enig i at det er bedre med en fysisk butikk. :)

Ja. Vertfall når det kommer til noe sånn viktig som bilstol :) har babygym fra jollyroom. Men er liksom ikke helt krise om ikke den hadde vært 100%. Men én bilstol bør jo være 100%.

Var jo på barnas hus og såg og fikk hjelp om hva stol som ble anbefalt når uten isofix. Og fikk beskjed om at det hastet nesten mer en jeg trodde. Har begynt å se siden han er 9 kg og grensen jo er 13 kg. Men fikk beskjed om at vekten er egentlig ikke så viktig. At lengden på ungen i forhold til selene var viktigst. Vi (butikkdama)stillte selene så langt opp som det gikk på stolen han har nå og fant vi har kun 3-5 cm å gå på MAX. Så bør kjøpe innen 1 mnd ca. Tydeligvis ser lillegutt eldre ut en han er. Hu på barnas hus trodde han var rundt 6-7 mnd
 
Er jollyroom en ok plass å handle på? for eksempel bilstol. Ser dei har den stolen jeg skal ha. Til enten 500 kr elle 200 kr billigere enn barnas hus. Alt etter hvilken farge. Vurdere å kjøpe den til 500 billigere. Men ikke om jeg risikerer at det er dårligere kvalitet enn barnas hus sine.

barnashus har jo prisgaranti :) finner du den billigere noen andre plasser matcher di prisen!
 
Back
Topp