Skravletråd

1d46a37b29a4f81f45c77948cae3fdd9


Potet og gulerot var nam nam :p bare litt vanskelig å spise :p hehe
Hvor mye gir du?
 
Puuh.. Etter en og en halv time av og på med byssing og amming sovnet endelig poden... Satser på at han sover like godt som i går kveld :D
 
God kveld! Jeg burde vært i seng og sovet nå, men vi reiser til moren min i morgen og jeg har ikke fått gjort noe. Ryddet eller pakket. Vasket klær... Jaja, kan jo ta med skittentøyet og få vasket det der. :p
Men i hvert fall, vesla ville ikke legge seg og lillebror ville kun bæres.
Vi har heldigvis ikke travelt med å kjøre imorgen. ;)
 
Ja men jeg synes det var kjedlig :p meldte meg inn på treningssenter isteden :p

Sprekt det, da. :) Jeg liker ikke å trene foran andre, så 30 day shred hjemme i stua eller sykling på spinningsykkelen i kjelleren passer meg bedre enn treningssenter. ;)
Trener du ofte?
 
Sprekt det, da. :) Jeg liker ikke å trene foran andre, så 30 day shred hjemme i stua eller sykling på spinningsykkelen i kjelleren passer meg bedre enn treningssenter. ;)
Trener du ofte?
Prøver på 3 ganger i uka, men nå har jeg blitt syk igjen så får se
 
Er jollyroom en ok plass å handle på? for eksempel bilstol. Ser dei har den stolen jeg skal ha. Til enten 500 kr elle 200 kr billigere enn barnas hus. Alt etter hvilken farge. Vurdere å kjøpe den til 500 billigere. Men ikke om jeg risikerer at det er dårligere kvalitet enn barnas hus sine.
 
Er jollyroom en ok plass å handle på? for eksempel bilstol. Ser dei har den stolen jeg skal ha. Til enten 500 kr elle 200 kr billigere enn barnas hus. Alt etter hvilken farge. Vurdere å kjøpe den til 500 billigere. Men ikke om jeg risikerer at det er dårligere kvalitet enn barnas hus sine.

Hvilken stol er det?
 
Back
Topp