Ruller

Er så mye så skjer hos de små nå! Her kommer vesla på siden men så er det stop :p
 
Er så mye så skjer hos de små nå! Her kommer vesla på siden men så er det stop :p
Han holdt på sånn lenge, men til slutt skjønnte han hva han måtte gjøre med armen for å komme helt over :) venter liksom hele tiden på at noe nytt skal skje.
Må huske å kose seg å nyte tiden også, for de vokser så fort :)
 
Så gøy! :) mini har bare rullet en gang over på siden foreløpig. Har løfter beina og svinger seg over. Venter spent på når han kommer over fra rygg til mage :)
 
Min har bare tippet overende fra mage til rygg foreløpig, men det var bare et uhell. Ellers ruller hun over på siden.
 
Plutselig skjer det. Han har gjort det mange ganger nå, men han synes absolutt ikke det er noe gøy.
Tror han skvetter like mye hver gang når han plutselig er på magen :p så må fort over å snu han igjen haha :)
 
For noen dager siden gjorde lille jenta det for første gang. Nå gjør hun ikke annet. Og når hun blir lei roper hun , for får ikke til å snu seg tilbake
 
Mini har rulla noen ganger fra mage til rygg, men det har han visst slutta med. Nå ruller han fra rygg til mage, og er like fornøyd hver gang!
 
Jeg har begynt å dytte mini over fra rygg til mage ett par ganger om dagen. Kanskje han snart skjønner greia :p :p
 
Jeg har begynt å dytte mini over fra rygg til mage ett par ganger om dagen. Kanskje han snart skjønner greia :p :p

Her trenger han også et lite dytt. Har ikke helt skjønt det med arma enda. Men fra mage til rygg går det fint. Også er tåfis sååå godt å tygge på. :)
 
Her trenger han også et lite dytt. Har ikke helt skjønt det med arma enda. Men fra mage til rygg går det fint. Også er tåfis sååå godt å tygge på. :)
Haha ja det er kjempe godt. Desverre får ikke mini til å føre føttene inn i munnen så han ender opp med sin egen hånd i munnen hver gang. Til stor forundring :p
 
Her har mini også begynt å rulle! Han har bare gjort det et par ganger, men det er så gøy å se fremgangen! Han ruller begge veier, eller kanskje han bare detter fra mage til rygg, men det går rundt iallfall :)
 
Her har mini også begynt å rulle! Han har bare gjort det et par ganger, men det er så gøy å se fremgangen! Han ruller begge veier, eller kanskje han bare detter fra mage til rygg, men det går rundt iallfall :)
Så gøy :) blir han overrasket når han ruller, eller er det litt bevisst? Vet ikke hva som er vanlig så tidlig. Mini ligger bom fast på rygg :D
 
Så gøy :) blir han overrasket når han ruller, eller er det litt bevisst? Vet ikke hva som er vanlig så tidlig. Mini ligger bom fast på rygg :D
Han jobber bevisst for å komme over på magen. Men andre veien, derimot, er mye skumlere! Han blir ganske overrasket når han detter over fra mage til rygg :p
 
Her har mini også begynt å rulle! Han har bare gjort det et par ganger, men det er så gøy å se fremgangen! Han ruller begge veier, eller kanskje han bare detter fra mage til rygg, men det går rundt iallfall :)
Og siden igår har han nå begynt å rulle over med en gang jeg legger han ned på ryggen. Nå må vi visst begynne å følge bedre med når han legges ned, og særlig på stellematta!
 
I går ruller lillegull her over fra mage til rygg en gang, og i dag gjorde han det fler ganger :D moro å se at han ikke henger langt etter selv om han var 5 uker for tidlig født. *stolt mamma*
 
Så moro å se at de begynner å rulle! :) Her velter hun seg over på siden (fra rygg), men klarer ikke å komme helt rundt enda.

Hvor mye ligger deres små på magen i løpet av dagen? Her er hun supersterk i rygg og nakke, men gidder sjelden mer enn fem minutter på magen...
 
Frøkna mi er alt for lat, så vidt hun gidder å ligge på magen :p
 
Så moro å se at de begynner å rulle! :) Her velter hun seg over på siden (fra rygg), men klarer ikke å komme helt rundt enda.

Hvor mye ligger deres små på magen i løpet av dagen? Her er hun supersterk i rygg og nakke, men gidder sjelden mer enn fem minutter på magen...

Hun ligger ikke så lenge av gangen på magen. Da begynner hun å rope på meg. "Eh!eeeeh!" (Oversettelse: hei du! Ta å snu meg tilbake) Hun snur seg fra rygg til mage og da blir det en del roping på mor for å si det mildt
 
Back
Topp