Bekymra !

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Vi har vært på kino i kveld, og rett før vi gikk inn tenkte jeg, tenk om jeg begynte å blø her da, og så tenkte jeg ikke mer over det, men idet jeg kom hjem og gikk på do, var det lysebrun utflod i trusa :( Hva skal det bety ? Er det starten på slutten ? Entrer uke 7 nå etter midnatt.. Huff, det var den nattesøvnen..

Sniker fra januar her.. Trenger ikke å være noe farlig :) jeg hadde noe sånt rundt uke 6, og jeg har ei frisk jente i magen, er nå 23 uker akkurat :) gynekologen trodde det var bare et blodkar som hadde ryke :) man blir jo veldig skjør inni der :)

Jeg hadde sånn ofte i det forrige svangerskapet. Mitt "problem" var at jeg hadde et sår på mormunnen (tror jeg, noe oppi der i hvertfall), og det begynte å blø av diverse årsaker (sex, trening, husarbeid ). Det var helt ufarlig, og toåringen sitter her ved siden av meg og synger :) det jeg prøver å si, det er nok helt ufarlig. Veldig mange blør litt i løpet av svangerskapet. Hvis du ikke klarer å roe deg med at det er helt normalt, ta kontakt med jordmor. :-) Lykke til!

Hei, det samme her. Jeg har hatt litt brunt 2 ganger og litt lyst lyst rødt 2 ganger. Legen sa det var helt normalt, så engster meg ikke like mye nå❤️

Jeg hadde og litt rosa på papiret 2 ganger på onsdag, da var jeg 6 uker akkurat. Har ikke hatt noe mer etter det heldigvis. Har forstått det sånn at hvis det er friskt og mye blod og gjerne med smerter at det er grunn til bekymring. Men ikke noe fin opplevelse, føler virkelig med deg!

Uff, prøv og slapp av Alvea <3 Vet det er lettere sakt en gjort, men hjelper ikkje på å stresse. Det er nok helt uskyldig :) Er jo ikkje friskt blod :)
Dette går bra :)

Takk for solskinnshistorier og oppløftende ord jenter, det hjelper på ❤️ Man blir jo helt paranoid av dette her :p Har heldigvis ikke kommet noe mer, og det var jo heller ikke friskt blod, så håper det ikke var noe :) Får bare krysse fingrene for at det var alt, og at det ikke kommer noe mer i dagene fremover :)

Huff, så var vi påan igjen ! Kom litt mer etter dobesøk nå isted.. Orker ikke sånt nå når vi endelig har fått det til !

Huff, så var vi påan igjen ! Kom litt mer etter dobesøk nå isted.. Orker ikke sånt nå når vi endelig har fått det til !

Det trenger ikke å være noen ting farlig, flere som opplever blødninger uten at det betyr SA. Har du vurdert tidlig UL? Kanskje det kan evt berolige deg? :)

Lykke til i morgen :) Håper du får komme inn til ul med engang, så du slipper å gå rundt å lure :) Men hadde det gått gale no så hadde det vel komt mye mer blod og smerter!

Åh Lykke til! Håper du kommer deg raskt til ul, og får god oppfølging videre! Forstår altfor godt hvordan det er å gå rundt i usikkerheten :/

Det trenger ikke å være noen ting farlig, flere som opplever blødninger uten at det betyr SA. Har du vurdert tidlig UL? Kanskje det kan evt berolige deg? :)

Ja jeg vet jo innerst inne det, men klarer likevel ikke å tenke det værste :( Jeg har time til "tidlig" ul, men ikke før i uke 13 og det er privat, så må høre med legen i morgen :)

Lykke til i morgen :) Håper du får komme inn til ul med engang, så du slipper å gå rundt å lure :) Men hadde det gått gale no så hadde det vel komt mye mer blod og smerter!
Åh Lykke til! Håper du kommer deg raskt til ul, og får god oppfølging videre! Forstår altfor godt hvordan det er å gå rundt i usikkerheten :/
Sender deg en klem ❤️
Håper det ikke er noe galt.
Skal du til lege/UL i morgen?

Takk dere ❤️❤️ Får bare ringe legen i morgen og høre hva hun sier :) Det har ikke kommet noe mer hittil, så jeg skjønner fint lite ! Men er slitsomt å gå rundt å ikke vite, så håper hun vil gjøre noe :)

Det er sikkert ikke noe galt :-) Da jeg mistet, hadde jeg så vondt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Krysser fingre for deg ♥

Det er sikkert ikke noe galt :) Da jeg mistet, hadde jeg så vondt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Krysser fingre for deg ♥
Lykke til i morgen!❤️ Vær litt sta og stå på for at legen skal sende deg på ul for å roe deg ned.:)

Tusen takk ❤️ Håper det ikke er noe ! Har ikke kommet så mye, og det er lysebrunt, og det betyr vel også at det er gammelt blod :) Skal prøve å overtale legen ja :)

Tusen takk ❤️ Håper det ikke er noe ! Har ikke kommet så mye, og det er lysebrunt, og det betyr vel også at det er gammelt blod :) Skal prøve å overtale legen ja :)
hvis det kommer lyse rosa, ville jeg uansett tatt kontakt med legen. bedre å få riktig info fra noen som kan undersøke deg. jeg sier ikke det for å skremme deg, men jeg gikk nylig igjennom en sa,og alle sa at litt blod var så normalt, i mitt tillfelle ikke. så uansett hva folk sier så har alle nok opplevd forskjellig. finner du roen med svarene,er det jo greit, men om ikke så ville eg anbefalt å dra til legen for å ta blodprøve. skader ikke å gå en gang for mye :P krysser fingre og tær for at alt er bra, og ja noen kan blø mye,så eg skal ikke skremme deg :) men la en lege vurdere :)

hvis det kommer lyse rosa, ville jeg uansett tatt kontakt med legen. bedre å få riktig info fra noen som kan undersøke deg. jeg sier ikke det for å skremme deg, men jeg gikk nylig igjennom en sa,og alle sa at litt blod var så normalt, i mitt tillfelle ikke. så uansett hva folk sier så har alle nok opplevd forskjellig. finner du roen med svarene,er det jo greit, men om ikke så ville eg anbefalt å dra til legen for å ta blodprøve. skader ikke å gå en gang for mye :p krysser fingre og tær for at alt er bra, og ja noen kan blø mye,så eg skal ikke skremme deg :) men la en lege vurdere :)

Ja jeg ringer i morgen uansett :) Det går jo bra for mange, men for mange betyr det begynnelsen på slutten også, så klarer nok ikke å slappe av før jeg har snakka med legen og evt får tatt en undersøkelse :)

Back
Topp