Har du fått time i dag Alvea?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått time i dag Alvea?
Håper du får time i dag! Ikke greit å gå rundt å være bekymret.
Så bra at det har stoppet oppJeg har ikke sjans til å dra fra jobb idag tydeligvis, så har ikke ringt legen enda, men det har stoppet helt opp også.. Fortsatt en del utflod, men sånn som det skal være, så håper det har gitt segFår evt ringe lege etterhvert idag, eller i morgen om det begynner på igjen ! Skal ikke være enkelt dette her..
Så bra at det har stoppet opp
Da er nok alt i sjønneste orden![]()
Er også 7+2 i dag, har opplevd det der flere ganger, senest i går.
Vært på UL onsdagen som var, alt er bra
Er nok bare et blodkar, kryss-kryss![]()
Jeg blødde også da jeg var ca 6 uker på vei. Trodde det var starten på slutten, men det ga seg og hadde ingen smerter. Tok ny test noen dager senere og den var sterkere enn noen gang. Håper alt er bra med deg og!
Så braDa har jeg ringt legen, og får komme inn allerede nå 11.15.. Kjenner jeg gruer meg som bare det !
Så bra
Hvordan gikk det ?
Hvordan har det gått?
Jeg har også hatt blødninger, både lys rosa, mørk og frisk. Var på ul forrige uke og så hjerte banke. Blør denne uken også, så klarer selvfølgelig ikke å slappe helt av. Blir dog betrygget av legen som sier det er helt vanlig. Krysser fingrene for at alt er bra med din lille spire også.
Hvis du er bekymra så be om å få ta blodprøver, to hcg-målinger med minimum 48 timers mellomrom gir svar på om verdiene stiger som de skal.Fikk samme beskjeden her, mente det var helt normalt, men jeg klarer jo ikke helt å slappe av med det når det hadde kommet litt igjen når jeg kom hjem.. Han ville heller ikke henvise meg, så jeg vet ikke.. Fikk bare beskjed om åringe igjen om det skulle bli verre![]()
Det er heldigvis veldig normalt med litt blødning i svangerskapet.Havnet såklart hos den kjekkeste legen av de alle, så jeg ble jo helt satt utMen han ville ikke gjøre noe desverre, mente det var helt normalt og at jeg heller får ta kontakt igjen om det skulle forverre seg, og idet jeg kom hjem hadde det desverre kommet litt mer.. Merkelig at det skal holde på annenhver dag !
Hvis du er bekymra så be om å få ta blodprøver, to hcg-målinger med minimum 48 timers mellomrom gir svar på om verdiene stiger som de skal.![]()
Det er heldigvis veldig normalt med litt blødning i svangerskapet.
Men dersom du er bekymra så er det nesten bedre å bestille time hos privat jordmor/gyn til UL.
Sender deg en klem![]()