Skjønner denEr kjekt. Bare glemmer å bruke det. Brukte det oftere når jeg var singel
Du får begynne igjen etter fødsel da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner denEr kjekt. Bare glemmer å bruke det. Brukte det oftere når jeg var singel
MhmSkjønner den
Du får begynne igjen etter fødsel da![]()
Håper det blir detMhmFår gjøre det
Bare håpe bekkenet er blir bedre
![]()
MhmHåper det blir det
Den beste treningen er vel å starte opp i vann da.
Det vil jeg troJepp! Tirsdag skal bare jeg og hun. Håper d går like bra da![]()
Hehe...det vil jeg troJahjalp veldig på hormonhumøret
![]()
Så heldig du erMhmOg jeg svømmer gratis i den kommunen jeg jobber i. Så burde vel bli flinkere til å dra dit...
Det vil jeg tro
Deilig for deg å opprettholde treningen!
Hadde jeg bare hvert flink til å btuke det så... Ja, er detSå heldig du er
Svømming er gøy og bra trening!
Kos deg med middagSnakkes pluselig
![]()
Håper du fikk til en liten dupp![]()
Koset oss viDet er trist om det er sånn
Men håper det nå snur nå som dere vet!![]()
Nøt den viNyt middagen![]()
Godt dere koste dereKoset oss vifikk litt hastverk med husarbeid
mormoren min er veldig nazi på det så her må jeg ta i ett tak i dag
![]()
Klarte ikke sove pga tankene mine :/ selv om ikke prøvene sier noe kan det skje noe i svangerskapet så derfor jeg uansett burde gå på fragmin og albyl-e sammen med crinonehåper det
er bare sårt om prøvene er riktig for da er det kun uflaks at det skjer noe i svangerskapene mine :'(
Altså rundt vasken på badet og feste til do bruker kun q-tips :O dere leste riktigGodt dere koste dereHehe, dem eldre generasjonen er mer nazi på sånt ja...
Håper virkelig dere lykkes nå. Ikke noe særlig å gå sånn... Klem![]()
Oida. Q-tips faktiskAltså rundt vasken på badet og feste til do bruker kun q-tips :O dere leste riktigblææ
tusen takk
det er ikke det, for jeg hater å være deprimert
vært det par ganger i livet. Resten har jeg klart å rette fort ... Liker ikke å ikke ha kontroll :/
Hehe...samme som herHan er ikke så verst altsåGanske så stolt av han, selv om han nok er den som gir meg flest grå hår
![]()
Mange spennende prosjekter du harDet tar nok litt tid. Pga min manglende tålmodighet pleier et slikt teppe å ta et par månerder, da jeg ikke orker strikke lenge i strekk, dog har tall-nerd-regnearket mitt fortalt meg at om jeg holder oppe tempo fra i dag er jeg ferdig om et par uker.
Vi får se.
Lillesøster vil ha kjole etterpå. Og pannebånd. Storebror har ikke kommet med noen ønsker. Lille i magen burde fått et "hentesett". Ungene kan vel evt muligns få seg noe luer fra "julekongen" om det finnes særlig med oppskrifter, men det er ikke noe must. Bunadstrømper til mannen har jeg også lovet å strikke, egentlig.
Så.... jeg bør nok egentlig minst holde oppe tempo fra i dag, ja.
Det kommer garantert til å skjeJa, håper på en bedring i kroppen altså. Litt thightere![]()