Bra det gikk greit da
Da kan du prøve igjen neste gang![]()
Jepp! Tirsdag skal bare jeg og hun. Håper d går like bra da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra det gikk greit da
Da kan du prøve igjen neste gang![]()
Mhm
Her blir det mulig litt svømming igjen. Samboeren fikk beskjed av en massasje fyr at han burde svømme
JaDeilig å ha noe å komme tilbake til, jaen bekymring mindre!
MhmD er bra trening!
Han er ikke så verst altsåHaha...smart og fornuftig gutt du har![]()
MhmOg jeg svømmer gratis i den kommunen jeg jobber i. Så burde vel bli flinkere til å dra dit...
MhmJa, d syns jeg!
Nyt middagenFår vel gjøre oss klare til middag vi så snakkes jenter![]()
Helt innaforMå være lov det da![]()
Så spennendeBabyteppe til lille i magen, strikkes på skrå fra et hjørne. Strikker i et garn som skal være med lange, gradvise fargeskift i hele regnbuen, spent på det videre fargeespillet, begynte med orange, via rødt er jeg nå helt klart over i fiolett/lilla
Så spennende
Gleder meg til å se ferdig resultat!
Gratis?! Så heldig du er!MhmOg jeg svømmer gratis i den kommunen jeg jobber i. Så burde vel bli flinkere til å dra dit...
Er en av fordelene med å jobbe i buskeruds fattigste kommuneGratis?! Så heldig du er!
84kr elns per gang blir litt omGratis svømming er luksus da. Jeg hadde halvtårskort på svømmehallen vinter/vår og skulle jo egentlig fornye det etter ferien, men sværdeles usikker på om bekkenet mitt takler svømming, så det måtte evt blitt en for for vanngym i det varme bassenget da. Skal ta det opp med fysio når jeg kommer meg dit, tenker jeg.
84kr elns per gang blir litt om
Man er der ofte! Synes det er dyrt.
Men nå har vi klippekort![]()
Må absolutt være lov det
Det var godt å høreHelt innafor![]()
Oi, det kunne jeg også tenkt megMhmOg jeg svømmer gratis i den kommunen jeg jobber i. Så burde vel bli flinkere til å dra dit...
Er kjekt. Bare glemmer å bruke det. Brukte det oftere når jeg var singelOi, det kunne jeg også tenkt meg![]()
Håper bekkenet mitt blir bra etter fødsel slik at jeh får svømt og trentGratis svømming er luksus da. Jeg hadde halvtårskort på svømmehallen vinter/vår og skulle jo egentlig fornye det etter ferien, men sværdeles usikker på om bekkenet mitt takler svømming, så det måtte evt blitt en for for vanngym i det varme bassenget da. Skal ta det opp med fysio når jeg kommer meg dit, tenker jeg.