Skravletråd august

Babyteppe til lille i magen, strikkes på skrå fra et hjørne. Strikker i et garn som skal være med lange, gradvise fargeskift i hele regnbuen, spent på det videre fargeespillet, begynte med orange, via rødt er jeg nå helt klart over i fiolett/lilla
Så spennende:D
Gleder meg til å se ferdig resultat!

Så spennende:D
Gleder meg til å se ferdig resultat!

Det tar nok litt tid. Pga min manglende tålmodighet pleier et slikt teppe å ta et par månerder, da jeg ikke orker strikke lenge i strekk, dog har tall-nerd-regnearket mitt fortalt meg at om jeg holder oppe tempo fra i dag er jeg ferdig om et par uker.

Vi får se.

Lillesøster vil ha kjole etterpå. Og pannebånd. Storebror har ikke kommet med noen ønsker. Lille i magen burde fått et "hentesett". Ungene kan vel evt muligns få seg noe luer fra "julekongen" om det finnes særlig med oppskrifter, men det er ikke noe must. Bunadstrømper til mannen har jeg også lovet å strikke, egentlig.

Så.... jeg bør nok egentlig minst holde oppe tempo fra i dag, ja.

Gratis svømming er luksus da. Jeg hadde halvtårskort på svømmehallen vinter/vår og skulle jo egentlig fornye det etter ferien, men sværdeles usikker på om bekkenet mitt takler svømming, så det måtte evt blitt en for for vanngym i det varme bassenget da. Skal ta det opp med fysio når jeg kommer meg dit, tenker jeg.

Gratis svømming er luksus da. Jeg hadde halvtårskort på svømmehallen vinter/vår og skulle jo egentlig fornye det etter ferien, men sværdeles usikker på om bekkenet mitt takler svømming, så det måtte evt blitt en for for vanngym i det varme bassenget da. Skal ta det opp med fysio når jeg kommer meg dit, tenker jeg.
84kr elns per gang blir litt om
Man er der ofte! Synes det er dyrt.
Men nå har vi klippekort:)

84kr elns per gang blir litt om
Man er der ofte! Synes det er dyrt.
Men nå har vi klippekort:)

Ja, engangsbiletter er dyrt. Klippekort hjelper. Vi hadde halvtårskort, men da skal du gå minst en gagn i mnd for at det skal lønne seg, eller noe sånn. Jeg kjøpte familiekort, også fikk jeg sponset deler av det fra jobb, ettersom vi får 1250 kr året til "helsebringende tiltak" og siden enkeltmannskort koster 1500 eller noe sånn fikk jeg dekket 1250 av familikorte og la i resten selv, også gikk jeg på morgensvømming før jobb en gang i uka en periode.

Håper bekkenet mitt blir bra etter fødsel slik at jeh får svømt og trent ;)

Back
Topp