Skravletråd august

God morgen jenter.
God morgen. Hva står på planen i dag da? Jeg skal lage frokost nå så snart jeg gidder gå opp (la meg på senga noe jeg var ferdig på badet...) evt så går mobilen snart rom for strøm så da gidder jeg vel...

Og så er det mye som i går, gutta på fotball fire timer i dag, og meg og lillesøster her og enten et hun hos naboen eller så er naboen her.

Det regner så gutta blir nok våte. Ferdige klokka tre, så da er det sikkert bad av våt gutt før middag.

Tror jeg må prøve å begynne å strikke til lille...

Også må jeg fylle ut lesepass for eldste og samle alle bøkene fra biblioteket, vi skal en tur å levere bøker og liste over at han har lest minst fem bøker i sommer, i morgen. Det er fristen på "sommerles"

Ønsker meg større seng :p Samsoving er koselig. Bare så kjedelig de nettene det stjeler søvn. Mini ammes, så hun sover ofte med meg. En sjelden gang sover hun i egen seng. Junior sover fortrinnsvis i egen seng, men våkner ofte ila natta og vil over i vår. Da blir det trangt. :p
Da blir det trangt ja. Du har ikke sånn seng til mini rett ved siden av din da?

Det blir av og til sånn ja.
Eldste fikk eget rom og flyttet ut en vår seng to uker før søstra ble født. Han fortsatte å komme inn i flere år etter det.
Nå skal de få hvert sitt rom, det blir spennende å se hvordan det slår ut, de har delt siden hun flyttet ut fra vårt rom, sånn knapt tre år siden
Her deler også de eldste rom :) God trygghet for barna. Det blir nok stas med egne rom, sikkert :)

God morgen, damer!!

Her ligger jeg i senga og er trøtt. Lillesøster har vært urolig i hele natt og jeg er trøtt..!

Skal ta med meg begge barna på Elixia etterpå. D blir lillesøsters første gang. Gruer meg litt til å levere henne på barnepassen :o

Hun har sprinkelseng i hodeenden vår og junior har sprinkelseng langs veggen :p Har ikke mulighet til å plassere sengene annerledes på rommet heller, da det er ganske lite :p
Hmm.. Da er det ikke lett..
Vi har heller nesten ingen muligheter på vårt rom. Skapene som ødelegger.. Men vi har planer om at jeg og samboeren bytter plass og så skal senga til lillemor stå inntil min nye side med den ene langssiden av sprinkelsenga tatt av eller senket ned(den kan senkes). Da vil sprinkelsenga stå i klem mellom veggen med vinduet og våres seng. Så ingen fare for at hun detter ut... Da blir det type samsoving ;)

God morgen :) middag hos oldemor og oldefaren hennes :D før det husarbeid :p men det tar jeg om en times tid :p
Hørtes koselig ut ;) Husarbeid må til ;)
Her skal det strikkes og skravles ;)
Og vet ikke planene etter at samboeren kommer hjem, blir nok en rolig dag. Så blir det baking av flere pizzasnurrer (evt blir det i morgen, får se)

God morgen. Hva står på planen i dag da? Jeg skal lage frokost nå så snart jeg gidder gå opp (la meg på senga noe jeg var ferdig på badet...) evt så går mobilen snart rom for strøm så da gidder jeg vel...

Og så er det mye som i går, gutta på fotball fire timer i dag, og meg og lillesøster her og enten et hun hos naboen eller så er naboen her.

Det regner så gutta blir nok våte. Ferdige klokka tre, så da er det sikkert bad av våt gutt før middag.

Tror jeg må prøve å begynne å strikke til lille...

Også må jeg fylle ut lesepass for eldste og samle alle bøkene fra biblioteket, vi skal en tur å levere bøker og liste over at han har lest minst fem bøker i sommer, i morgen. Det er fristen på "sommerles"
Det første avsnittet der er som jeg skrev det selv for 40 min siden;)

Resten ganske ulikt. Her skinner sola og jeg manner meg opp til en løpetur.
Hva skal du strikke?

Back
Topp