God morgenGod morgen jenter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligLa meg og sovnet superraskt![]()
God morgen. Hva står på planen i dag da? Jeg skal lage frokost nå så snart jeg gidder gå opp (la meg på senga noe jeg var ferdig på badet...) evt så går mobilen snart rom for strøm så da gidder jeg vel...God morgen jenter.
TakkHåper du får en flott natt![]()
Da blir det trangt ja. Du har ikke sånn seng til mini rett ved siden av din da?Ønsker meg større sengSamsoving er koselig. Bare så kjedelig de nettene det stjeler søvn. Mini ammes, så hun sover ofte med meg. En sjelden gang sover hun i egen seng. Junior sover fortrinnsvis i egen seng, men våkner ofte ila natta og vil over i vår. Da blir det trangt.
![]()
Mhm... Mista jo til og med jobben pga det store underskuddet i kommunen. Men fikk heldigvis ny stilling ettersom folk slutta(de orka ikke mer styr).Synd det skal være slik i verdens rikeste land![]()
Å nå er jeg oppe igjen og klar for en ny dagSå deilig![]()
Her deler også de eldste romDet blir av og til sånn ja.
Eldste fikk eget rom og flyttet ut en vår seng to uker før søstra ble født. Han fortsatte å komme inn i flere år etter det.
Nå skal de få hvert sitt rom, det blir spennende å se hvordan det slår ut, de har delt siden hun flyttet ut fra vårt rom, sånn knapt tre år siden
Hun har sprinkelseng i hodeenden vår og junior har sprinkelseng langs veggenDa blir det trangt ja. Du har ikke sånn seng til mini rett ved siden av din da?
Våken her, men ikke oppe... Får vel starte dagen, slik at jeg får strikket, spist og skravlet før samboeren kommer hjem.Å nå er jeg oppe igjen og klar for en ny dag![]()
God morgenGod morgenHva skal dere i dag?
Hmm.. Da er det ikke lett..Hun har sprinkelseng i hodeenden vår og junior har sprinkelseng langs veggenHar ikke mulighet til å plassere sengene annerledes på rommet heller, da det er ganske lite
![]()
Hørtes koselig utGod morgenmiddag hos oldemor og oldefaren hennes
før det husarbeid
men det tar jeg om en times tid
![]()
Hva strikker du?Våken her, men ikke oppe... Får vel starte dagen, slik at jeg får strikket, spist og skravlet før samboeren kommer hjem.
Det første avsnittet der er som jeg skrev det selv for 40 min sidenGod morgen. Hva står på planen i dag da? Jeg skal lage frokost nå så snart jeg gidder gå opp (la meg på senga noe jeg var ferdig på badet...) evt så går mobilen snart rom for strøm så da gidder jeg vel...
Og så er det mye som i går, gutta på fotball fire timer i dag, og meg og lillesøster her og enten et hun hos naboen eller så er naboen her.
Det regner så gutta blir nok våte. Ferdige klokka tre, så da er det sikkert bad av våt gutt før middag.
Tror jeg må prøve å begynne å strikke til lille...
Også må jeg fylle ut lesepass for eldste og samle alle bøkene fra biblioteket, vi skal en tur å levere bøker og liste over at han har lest minst fem bøker i sommer, i morgen. Det er fristen på "sommerles"
Hva strikker du nå?Våken her, men ikke oppe... Får vel starte dagen, slik at jeg får strikket, spist og skravlet før samboeren kommer hjem.
Bukse til lillemor. Er midt på bein nr 2 og har igjen rompe/mage delen og montering av tråder både på den og på bodyen og montere knapper. Strikker du?Hva strikker du?