Lolo
Forumet er livet
Da er du mer oppmerksom enn meg, for jeg har ikke sett det engang.Har sett pizzamel på kiwi. Tenkte å prøve en gang, men har ikke rotet meg til det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du mer oppmerksom enn meg, for jeg har ikke sett det engang.Har sett pizzamel på kiwi. Tenkte å prøve en gang, men har ikke rotet meg til det.
Vi har også taco nårsomhelstLørdagskveld tacokveld! (Mest tilfeldig det da, kan ha taco night any night jeg)
Bra rema har, der handler stort sett jeg!Ja, du bør prøve den
Jeg fant på rema![]()
Helt knallMhmSpiste det mye når jeg studerte. Lagde hjemme og hadde med på skolen, varmet opp der.
Det gjør jeg ogsåBra rema har, der handler stort sett jeg!
Tydeligvis ikke inspirert av mitt tips med andre ord, hihiKoselig å spise sammen
Ble til slutt pasta di parma her. Lett og godt![]()
Hehe...det er lettvint og godtAha! Da jeg jobbet skift gikk det mye i Fjordland gitt! Svenske kjøttboller hehe.
Det må vi ha neste uke ogsåVi har også taco nårsomhelst![]()
Hei på degHei alle sammenTitter bare kjapt innom, og ønsker dere en fin lørdags kveld
Her er det kinesisk mat og Spiderman på TV
ikke blitt mye skravling på meg i det siste, men til uka skal jeg prøve å få til litt
![]()
Mine satt i maxicosi hvertfall til nærmere 80cm. Kan sjekke etterpå, husker ikke lengdene på sparket lenger...Mi er nesten 69cm og blir strax 6mnd
Da er du mer oppmerksom enn meg, for jeg har ikke sett det engang.
I studietiden var dette rimelig fast middag ukentlig! Nå har jeg ikke spist på åresvis...MhmSpiste det mye når jeg studerte. Lagde hjemme og hadde med på skolen, varmet opp der.
Mine satt i maxicosi hvertfall til nærmere 80cm. Kan sjekke etterpå, husker ikke lengdene på sparket lenger...
Hyggelig å 'se' deg igjen! Alt vel?Hei alle sammenTitter bare kjapt innom, og ønsker dere en fin lørdags kveld
Her er det kinesisk mat og Spiderman på TV
ikke blitt mye skravling på meg i det siste, men til uka skal jeg prøve å få til litt
![]()
Jo, forsåvidt. Er bare så redd for at amminga går dunken pga en kveldLille tar ikke flaske?![]()
Farlig!Hehe...det er lettvint og godt
Jobber på flyplass og her har vi jaggu Peppes![]()
Jeg bruker også tidvis god tid i mange av hyllene. Men hakke sett det lell...Jeg studerer til tider en del på det som finnes i hyllene til tider, det gjør jeg.
Nå har de til og med fått det på vår lokale Kiwi! Og der har de dårlig utvalgDa er du mer oppmerksom enn meg, for jeg har ikke sett det engang.
Mine satt i maxicosi hvertfall til nærmere 80cm. Kan sjekke etterpå, husker ikke lengdene på sparket lenger...