Så snadder utBedre seint enn aldri![]()
Frokost 2 t etter jeg våkna..
Man skal kose seg litt når det er helgArmeriddere og iste
![]()
Her ble det vaffel til frokost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snadder utBedre seint enn aldri![]()
Frokost 2 t etter jeg våkna..
Man skal kose seg litt når det er helgArmeriddere og iste
![]()
Mhm. Blir nok til å hvile med sttikking, sying og gå til butikken for å kjøpe et par tingSå kjipthåper du får litt hvile på dagen idag!
Lurt. Vi flytta inn i juni med tom fryser (hadde spise opp ptosjekt før vi flytta inn).
Har sett de, de ser gode ut
Ja, det skjønner jegTa en helg med hu du
Du har fortsatt god tid til å bake fremover
Jeg hadde noe med kjøttdeig og noe med skinke. Gadd ikke å ta tacokrydder siden lillemor reagerer på det. Så det får bli til seinere
Jeg hadde oppi rødløk, hvitløk, paprika og ananas i tillegg til kjøttdeig/skinke. Jeg lagde også noe med pizzasaus lagd med tomat og pizzasaus lagd med rømme(laktosefri). De ble gode.
Var detSå snadder ut
Her ble det vaffel til frokost![]()
HeheVi har bodd her i 3 år, så den engang tomme fryseren er ikke det lenger....
Så flott humøret er tilbake
Tv er helt ok innimellomstår på her også nå..
HeheBlir ofte sånn.. Her er samboeren flink til å rydde i fryseren. Han kaster noen ganger ting han ikke hadde trengt å kaste også
Haha
Håper dere får noe godt å spiseTakk for deter hos svigermor nå
![]()
Det kan du spare til mannen kommer hjemOg nå er hun ute sammen med nabojenta og en boks gatekritt, så da er lykken fulkommen. Og mor kan fint hvile på sofaen, mens vaskemaskina går. Burde tømt oppvaskmaskina, men den er så langt nede.... så mye bøy. DEt utgår muligens rett og slett.
Det har du sikkert godt avTenkte å ta en kveld jeg og, så snart vi er ferdig med ammingBlir nok en stund til enda, men...
![]()
HeheIngen av oss er flinke til å kaste, så her er det rester av to år gammel vegetarmat innkjøpt til min svigerinne (som altså ikke er her mer enn max en gang i året...)
Så kjedelig daJavi har ikke bil for det er umulig å parkere der vi bor :/
Du er altfor effektivMhm. Blir nok til å hvile med sttikking, sying og gå til butikken for å kjøpe et par ting![]()
Det kan du spare til mannen kommer hjem![]()
Var det gutta ville ha til lunsj så da ble det min frokostVar det
Det er også godt da![]()
HeheVar det gutta ville ha til lunsj så da ble det min frokost![]()
Det tror jeg ikke skader neiDet har du sikkert godt av![]()
HeheDa får dere bare bruke det opp
![]()
Hehe, må jo prøve å bli ferdig før lillemor kommerDu er altfor effektiv![]()