Skravletråd august

Huff, jeg må vel reise på meg. Vaskemaskina er ferdig, det var den for en time siden, jeg har bare glemt den. Jentungen er sur, dvs, rett og slett hun er lei seg for den minste ting og det er slitsomt. Det begynte ved en enkel uoerenstemmelse i et spill med nabojenta, og den totalt konfliktsky venninna gikk bare hjem, hun takler nemlig ikke at noen på noe som helst vis ikke bare er happy snappy, er det krangling, diskusjon elelr noen blir lei seg, da går hun hjem. DErved fikk de jo ikke løst det heller. Og så tror hun at jeg har tenkt å gjøre henne glad igjen ved å kjøpe leker. vi skal handle, men vi skal på KIWI, ikke lekebutikken. Vi trenger melk og brød og saft og middag. Nemlig.

Og enda har ikke fotballskolen vart i mer enn en av sine fem timer, og etterpå skal de grille. Og så har de fire timer i morgen også. Mine foreldre er dessverre opptatt, og min bror skal i bryllup (derav at mine foreldre er barnevakt i kveld og i morgen, og altså har en del andre ting på planen i dag) Så her er vi. Mor som skal hvile, og datter som er sur. Hurra.
Uff da:( håper lille snuppa blir snart glad igjen!

Det er det, nå er helsogvis min også blid igjen, så da skal vi ut og finne hageslangen og vanne tomater og se om ikke hun finner nabojenta spøken de leke litt igjen. Se om trampolina har tørket, evt sende med henne gatekritt ut, det er stor stas
Så bra humøret er på plass:D

Så bra humøret er på plass:D

Og nå er hun ute sammen med nabojenta og en boks gatekritt, så da er lykken fulkommen. Og mor kan fint hvile på sofaen, mens vaskemaskina går. Burde tømt oppvaskmaskina, men den er så langt nede.... så mye bøy. DEt utgår muligens rett og slett.

Back
Topp