Ja, viktig å kose seg littGod mat i helga skal man ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, viktig å kose seg littGod mat i helga skal man ha
Overalt på alle barnas hus jaOi er det på alle seter ?
Så koselig
Besafe izi kid x1 i-sizeDet hørtes lurt utHvilke type skal dere kjøpte?
Ikke hørt omBesafe izi kid x1 i-size
Ja, viktig å kose seg litt![]()
Det er godt daBle jordbær på skiva her. Ikke så ille det heller. I kveld skal vi trolig lage lørdagspizza, og lillesøster bestemte at vi skal ha søndagataco i morgen... ikke klassisk søndagsmiddag akkurat, men, det går nok greit.
Overalt på alle barnas hus ja![]()
Det er godt daAlt sammen
Gleder meg til å kunne spise taco igjenSpiste pizzasnurringser i går. Første gang jeg har laget det og det ble virkelig godt
Så det skal jeh lage oftere
![]()
Mhm, det er lurten dag jeg orker skal jeg lage mange og legge i fryseren til matboks etc.
Mhm, det er lurtJeg lagde 40 stk. Spiste noen og resten gikk i fryseren til barseltiden.
Med isofix jaIkke hørt ommen den er sikkert bra
Er det med isofix?
Hehe, går fort unnaJeg lagde masse sist helg, men vi tok dem med i klasseselskapet til guttungen, og restene var ikke mer enn at de, pluss noen vårruller, ble lørdagsmiddagen vår den kvelden. Borte var de. Enkelte av ungene spiste mange. Jeg forstår dem.
Ok. Vi hadde bil med isofix, gubben var så dum å solgte den for å bli kvitt lånet. Så var glad vi kjøpte base med mulighet for både isofix og beltefeste.Med isofix ja![]()
Vi må snart bytte stol. Hun er jo så lang. Kan ikke vente til desember. Dessuten er det bestillingstidSkulle vel egentlig ha tatt turen og funnet noe fornuftig å kjøpe ja, men med far og sønn på fotball til 15, de sakl visst grille etterpå, og vi skal til naboen som har brusdag etter det igjen, og vi skal spise pizza i kveld, så kjenner jeg at det bare ikke blir noe av. Vi får se om det dukker opp noe spennende i "kalenderen" til barnas hus i desember, jeg skal jo ha babyen min i januar...
Vi må snart bytte stol. Hun er jo så lang. Kan ikke vente til desember. Dessuten er det bestillingstid![]()
Hehe, går fort unnaTenkte å lage flere, har igjen diverse fra i går som jeg ikke fikk brukt.. Får se når jeg lager, kanskje seinere, kanskje i morgen eller noe...
Gjør detTusen takksette meg ned å skrive ned dette senere i kveld
![]()
Lurt. Vi flytta inn i juni med tom fryser (hadde spise opp ptosjekt før vi flytta inn).LAge masse når man er i gang er et must egentlig
Vi bør ta en runde i fryseren og kaste det som har lagt for lenge, så skal jeg lage opp et lager av både pizzaboller både med kjøttdeig og med skinke (godt med tacokrydret kjøttdeig i dem også forresten. Men forsiktig med det dersom baby reagerer) og lyst å lage matmuffins og litt sånn forskjellig også. Men altså. Ikke denne helga. Det er styr nok å være alene med jentungen. Men jeg skal jo jobbe lite hele september, og trolig helt frem til perm egentlig, så noe baking bør jeg jo helst orke etterhvert.
Så flott humøret er tilbakeHun ble jo heldigvis blid igjen. Men kjeder seg litt, så nå tillater jeg litt tv for å få en pause
Så kjiptJa.. Ble så lys våken.... :/