Liker ikke kjøre buss og mye folk :/ holder med å nesten besvime hjemme. Dumme ME :/Liker du ikke kjøre bil!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ikke kjøre buss og mye folk :/ holder med å nesten besvime hjemme. Dumme ME :/Liker du ikke kjøre bil!![]()
Ja hun har alltid gjort det hunGod "morgen"
Deilig at hun sover så lenge!
God ettermiddagGod morgenhva er planene i dag ?
Tusen takkLykke til![]()
Uff daHuff, jeg må vel reise på meg. Vaskemaskina er ferdig, det var den for en time siden, jeg har bare glemt den. Jentungen er sur, dvs, rett og slett hun er lei seg for den minste ting og det er slitsomt. Det begynte ved en enkel uoerenstemmelse i et spill med nabojenta, og den totalt konfliktsky venninna gikk bare hjem, hun takler nemlig ikke at noen på noe som helst vis ikke bare er happy snappy, er det krangling, diskusjon elelr noen blir lei seg, da går hun hjem. DErved fikk de jo ikke løst det heller. Og så tror hun at jeg har tenkt å gjøre henne glad igjen ved å kjøpe leker. vi skal handle, men vi skal på KIWI, ikke lekebutikken. Vi trenger melk og brød og saft og middag. Nemlig.
Og enda har ikke fotballskolen vart i mer enn en av sine fem timer, og etterpå skal de grille. Og så har de fire timer i morgen også. Mine foreldre er dessverre opptatt, og min bror skal i bryllup (derav at mine foreldre er barnevakt i kveld og i morgen, og altså har en del andre ting på planen i dag) Så her er vi. Mor som skal hvile, og datter som er sur. Hurra.
Hun ble jo heldigvis blid igjen. Men kjeder seg litt, så nå tillater jeg litt tv for å få en pauseUff dahåper lille snuppa blir snart glad igjen!
God turDa drar vi snart avgårdesol i dag
må bare gjøre oss klare først
![]()
Uff...så sent?!Ja.. Sånn rundt 3...![]()
Man trenger litt slik fri innimellomDet er som samboeren sier, det er fri å være uteHihi..
Ja.. Ble så lys våken.... :/Uff...så sent?!![]()
Så bra humøret er på plassDet er det, nå er helsogvis min også blid igjen, så da skal vi ut og finne hageslangen og vanne tomater og se om ikke hun finner nabojenta spøken de leke litt igjen. Se om trampolina har tørket, evt sende med henne gatekritt ut, det er stor stas
Uff...så slitsomtLiker ikke kjøre buss og mye folk :/ holder med å nesten besvime hjemme. Dumme ME :/
Guri, du er bortskjemtJa hun har alltid gjort det hunfør var det til 9
![]()
Så bra humøret er på plass![]()
Tenkte å ta en kveld jeg og, så snart vi er ferdig med ammingMan trenger litt slik fri innimellom![]()
Bedre seint enn aldri![]()
Frokost 2 t etter jeg våkna..
Man skal kose seg litt når det er helgArmeriddere og iste
![]()
JaUff...så slitsomttok dere buss til svigermor?
Ja hihiGuri, du er bortskjemt![]()