Ja, det kan manKan man ha reker i ferskvannsakvarium?! Da MÅ vi ha d!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan manKan man ha reker i ferskvannsakvarium?! Da MÅ vi ha d!!
Vi fikk ufrivillige snegler... De følger med plater... Sleit veldig med å bli kvitt de.. Jeg vil ikke ha de. Samboeren brøy seg ikke om de.Kult!
Vi har ferskvannsakvarium, men har én stimfisk og en gullfisk igjen. Gullfisken har spist de andreVi har også en snegle. D er min favoritt!
Skal kvitte oss med gullfisken, ordne opp i d, og kjøpe oss stimfisker og flere snegler istedet
Gleder meg til d jeg![]()
Hørtes koselig utGod morgenher startet vi egentlig morgen 07:45, men bare koset i sengen
![]()
Det hørtes lurt utBarnas hus å kjōpe bilstol på 25% rabatten
Du da?
Er 25% på et valgfritt produkt og 25% på et valgfritt plagg.Oi er det på alle seter ?
Så koselig
Æsj da....håper du fikk sove igjenÆsj, våkna opp når jeg gikk for å pusse tennene, fikk modningsplager når jeg la meg og etter å ha ligget en stund ble jeg sulten... Så nå sitter jeg å spiser nattmat...
Noen som er våkne?
Flink pike*venter pent i kø*
Hehe...joda, er jo fri på en måteÅ ja, men å jobbe helg trenger jo ikke være sååååå ille?Ville nesten sett på det som "fri" jeg
![]()
Ja.. Sånn rundt 3...Æsj da....håper du fikk sove igjen![]()
Sniker aldri!Flink pikeikke noe sniking!!
Det er som samboeren sier, det er fri å være uteHehe...joda, er jo fri på en måte![]()
God dag snuppaGod morgen folkens.
Har en liten glad-glad som sendte meg ut av sengen
Neida, jeg er jo alltid herNår jeg sover har dere det. Når jeg vil skravle er dere skje andre steder ;-)
Høres fantastisk utHva kan man si? Fint er det
5 soverom, 2 bad, stort kjøkken, 3 stuer, stor gang og svær dobbeltgarasje. Bygd på 2000-tallet. Kjempefin hage. Masse kveldssol. Walk-in garderobe. Masse lagringsplass.
Det er det, nå er helsogvis min også blid igjen, så da skal vi ut og finne hageslangen og vanne tomater og se om ikke hun finner nabojenta spøken de leke litt igjen. Se om trampolina har tørket, evt sende med henne gatekritt ut, det er stor stasGod dag snuppa
Herlig med glade barn![]()
Vi fikk ufrivillige snegler... De følger med plater... Sleit veldig med å bli kvitt de.. Jeg vil ikke ha de. Samboeren brøy seg ikke om de.
Vi hadde noen jente og guttefisker, men tror de blir spist opp av de andre.. Fordi de bare blir borte, kjøpt 3 stk ×2. Så nå gir jeg dem opp...
Men skal kjøpe noen fler fisker utover høsten.. Nå har det minset en del inni der..
Kos deg med kjøp av reker, steemfisk og snegler.![]()
Så bra. Vi har jo algefisk som også vaskerFikk "ufrivillig" snegle først, men etter d så har vi kjøpt snegler. De er så fine! Og beveger seg faktisk ganske raskt altså! Vasker glasset og er så flinke![]()
Liker du ikke kjøre bil!Halvtimes tid hver veilangt nok for meg, så dette blir tøft
![]()
God "morgen"God morgenher startet vi egentlig morgen 07:45, men bare koset i sengen
![]()
Lykke tilFår vel ta soverommet, badet og gangen jeg før vi drar avgårdeskravles senere jenter
fant tips om å skrive ned all håp for spirene mine og frykten for livet. Lese det høyt foran stearinlys. Kanskje det hjelper
![]()