Skravletråd august

Kult!

Vi har ferskvannsakvarium, men har én stimfisk og en gullfisk igjen. Gullfisken har spist de andre :o Vi har også en snegle. D er min favoritt!

Skal kvitte oss med gullfisken, ordne opp i d, og kjøpe oss stimfisker og flere snegler istedet :)

Gleder meg til d jeg :)
Vi fikk ufrivillige snegler... De følger med plater... Sleit veldig med å bli kvitt de.. Jeg vil ikke ha de. Samboeren brøy seg ikke om de.
Vi hadde noen jente og guttefisker, men tror de blir spist opp av de andre.. Fordi de bare blir borte, kjøpt 3 stk ×2. Så nå gir jeg dem opp...
Men skal kjøpe noen fler fisker utover høsten.. Nå har det minset en del inni der..
Kos deg med kjøp av reker, steemfisk og snegler. ;)

God dag snuppa:D
Herlig med glade barn❤️
Det er det, nå er helsogvis min også blid igjen, så da skal vi ut og finne hageslangen og vanne tomater og se om ikke hun finner nabojenta spøken de leke litt igjen. Se om trampolina har tørket, evt sende med henne gatekritt ut, det er stor stas

Vi fikk ufrivillige snegler... De følger med plater... Sleit veldig med å bli kvitt de.. Jeg vil ikke ha de. Samboeren brøy seg ikke om de.
Vi hadde noen jente og guttefisker, men tror de blir spist opp av de andre.. Fordi de bare blir borte, kjøpt 3 stk ×2. Så nå gir jeg dem opp...
Men skal kjøpe noen fler fisker utover høsten.. Nå har det minset en del inni der..
Kos deg med kjøp av reker, steemfisk og snegler. ;)

Fikk "ufrivillig" snegle først, men etter d så har vi kjøpt snegler. De er så fine! Og beveger seg faktisk ganske raskt altså! Vasker glasset og er så flinke :)

Back
Topp