Skravletråd august

God morgen :D her startet vi egentlig morgen 07:45, men bare koset i sengen :)

Får vel ta soverommet, badet og gangen jeg før vi drar avgårde :) skravles senere jenter :D fant tips om å skrive ned all håp for spirene mine og frykten for livet. Lese det høyt foran stearinlys. Kanskje det hjelper :)

Last edited:
Hva kan man si? Fint er det:)
5 soverom, 2 bad, stort kjøkken, 3 stuer, stor gang og svær dobbeltgarasje. Bygd på 2000-tallet. Kjempefin hage. Masse kveldssol. Walk-in garderobe. Masse lagringsplass.

Hørtes helt superduperfantastsik ut! Virkelig!
(og dyrt, hvor er dette plassert???)

Jeg er misunnelig, vi har fire soverom, men jeg synes nesten vi trenger fem, vi har et bad og et toalett, jeg synes egentlig vi trenger to bad. Vi har sikkert minst dobbelt spå mye bodplass som min bror, men etter min mening alt for lite. Man har aldri nok lagringsplass.

Huff, jeg må vel reise på meg. Vaskemaskina er ferdig, det var den for en time siden, jeg har bare glemt den. Jentungen er sur, dvs, rett og slett hun er lei seg for den minste ting og det er slitsomt. Det begynte ved en enkel uoerenstemmelse i et spill med nabojenta, og den totalt konfliktsky venninna gikk bare hjem, hun takler nemlig ikke at noen på noe som helst vis ikke bare er happy snappy, er det krangling, diskusjon elelr noen blir lei seg, da går hun hjem. DErved fikk de jo ikke løst det heller. Og så tror hun at jeg har tenkt å gjøre henne glad igjen ved å kjøpe leker. vi skal handle, men vi skal på KIWI, ikke lekebutikken. Vi trenger melk og brød og saft og middag. Nemlig.

Og enda har ikke fotballskolen vart i mer enn en av sine fem timer, og etterpå skal de grille. Og så har de fire timer i morgen også. Mine foreldre er dessverre opptatt, og min bror skal i bryllup (derav at mine foreldre er barnevakt i kveld og i morgen, og altså har en del andre ting på planen i dag) Så her er vi. Mor som skal hvile, og datter som er sur. Hurra.

Hørtes helt superduperfantastsik ut! Virkelig!
(og dyrt, hvor er dette plassert???)

Jeg er misunnelig, vi har fire soverom, men jeg synes nesten vi trenger fem, vi har et bad og et toalett, jeg synes egentlig vi trenger to bad. Vi har sikkert minst dobbelt spå mye bodplass som min bror, men etter min mening alt for lite. Man har aldri nok lagringsplass.
2 bad er must ja. Og 5 soverom er virkelig et pluss. Vi har 2 dusjer + badekar. Det blir bra
:D

I samme kommune jeg bor:)

Dyrt ja :o synes jeg da. 5 mill

Da drar vi snart avgårde :) sol i dag :D må bare gjøre oss klare først :p

2 bad er must ja. Og 5 soverom er virkelig et pluss. Vi har 2 dusjer + badekar. Det blir bra
:D

I samme kommune jeg bor:)

Dyrt ja :eek: synes jeg da. 5 mill

(JEg husker bare ikke i farta hvilken kommune du bor)

Men ja, fem mill er dyrt, men for det du beskriver liekvel ikke DYRT om du skjønner hva jeg mener. Men fem mill er inmari mye penger, dette vi har kostet vel ikke mer enn... 3,2 eller 3,4 elelr noe sånn, og jeg synes DET var ille jeg...

Vi har det jo kjempeflott, men vi har dusj og badekar på samme rom, hvilket funker finfint for oss nå, men når vi har besøk er vi derved litt mer låst, og når ungene etterhvert blir eldre og vil ha litt mer privatliv og kanskje ikke synes det er ok å bade mens mor dusjer, eller motsatt, så kunne det vært greit med en dusj til i huset... Sånn siden det blir fem av oss....

(JEg husker bare ikke i farta hvilken kommune du bor)

Men ja, fem mill er dyrt, men for det du beskriver liekvel ikke DYRT om du skjønner hva jeg mener. Men fem mill er inmari mye penger, dette vi har kostet vel ikke mer enn... 3,2 eller 3,4 elelr noe sånn, og jeg synes DET var ille jeg...

Vi har det jo kjempeflott, men vi har dusj og badekar på samme rom, hvilket funker finfint for oss nå, men når vi har besøk er vi derved litt mer låst, og når ungene etterhvert blir eldre og vil ha litt mer privatliv og kanskje ikke synes det er ok å bade mens mor dusjer, eller motsatt, så kunne det vært greit med en dusj til i huset... Sånn siden det blir fem av oss....
Vi er jo ennå bare 3stk - så for oss ee det godt romslig. Men det blir bare deilig:)

Back
Topp