Skjønner detHer har jeg lagt meg, men klarer ikke helt å legge fra meg tlfSamboeren kommer hjem i morgen <3 Har ikke helt lagt planer, men må få til skravling og strikking
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner detHer har jeg lagt meg, men klarer ikke helt å legge fra meg tlfSamboeren kommer hjem i morgen <3 Har ikke helt lagt planer, men må få til skravling og strikking
Du da?
Ja, alltid koselig å se han igjenSkjønner detdet blir nok koselig
middag hos svigermor på ettermiddagen
![]()
Må jo skravleSteike så dere står på og skravler! Imponert!!!
Så deiligKoseligmiddag hos svigermor på ettermiddagen
![]()
Ja veldig koselig og spesieltJaMoro å få og gi, spesielt hvis det er typisk fra det stedet/landet.
Vi har sååå mye på hjertetSteike så dere står på og skravler! Imponert!!!
*venter pent i kø*Still deg i kø!!![]()
Godt det ble retta på!Redd jeg ikke fikk meldt inn vekta mi i slankekrigen jeg![]()
Å ja, men å jobbe helg trenger jo ikke være sååååå ille?Jobber bare hver 4....men like kjedelig allikevel![]()
Vært på fest?Noen våkne her ? Kom nesten akkurat hjem jeg![]()
God morgenGod morgen folkens.
Har en liten glad-glad som sendte meg ut av sengen
Når jeg sover har dere det. Når jeg vil skravle er dere skje andre steder ;-)Vi har sååå mye på hjertet![]()
Har et par som akkurat har stått opp her.God morgen
Herlig med glade unger.
Har to i fin lek her selv, som egentlig bør få frokost.
Har nå en glad baby ved min side, en frøken som spiser og en stor gutt som ser på Barbie.God morgen
Herlig med glade unger.
Har to i fin lek her selv, som egentlig bør få frokost.
Men nå er vi våkne sammenNår jeg sover har dere det. Når jeg vil skravle er dere skje andre steder ;-)
Lur taktikk. Fotballdag her også, og må ut døra om halvannen time. Så snart går det slag i slag...Har et par som akkurat har stått opp her.
Siden har og sønn skal på fotballskole 10-15 sa jeg fra at om han ville rekke å leke med lego på morgenen var det lurt å gjøre det nå. For å forebygge sinne når han har spist og jeg sier det ikke er tid for lego før i kveld
Så effektiv på morgenen. Og idyllisk daHar nå en glad baby ved min side, en frøken som spiser og en stor gutt som ser på Barbie.
Kjøkkenet er ryddet og vasket etter gårdagens matlagning og jeg har laget meg en kanne te![]()