HahaMå nesten le litt av mini:-D. Legger meg i sengen med han for å amme han før natta og han ligger og gaper og drar i toppen min klar til å "angripe" puppen. Kan absolutt ikke få den fort nok :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaMå nesten le litt av mini:-D. Legger meg i sengen med han for å amme han før natta og han ligger og gaper og drar i toppen min klar til å "angripe" puppen. Kan absolutt ikke få den fort nok :-D
Still deg i kø!!Jeg har et helt fjell med rene klær her, det er bare å komme og brette altså!![]()
Det kan fort være derfor du våkner jaJa, det blir jo det da. Dvs, lille har det jo fint inni der, det er bekkenet mitt som virkelig ikke har det bra. Ja, og utmattelsen min, men den kureres jo trolig på mange måter av den samme utvidede hvilen, samt at om jeg får ove godt så hjelper det også.
Jeg lurer på om det er det t det gjør vondt å snu seg som gjør at jeg våknet så mange ganger i natt, kanskje jeg må vurdere sånn der silkegreier i senga for å snu seg på?
Har både fisker og reker i akvarietHer er en av rekene
![]()
Ikke tull engang:-D.Hahahan vet å ta for seg
![]()
Ble livredd jeg!![]()
Jobber bare hver 4....men like kjedelig allikevelHurra for arbeidshelger, liksom!Godt noen holder landet gående selv om det er helg!
![]()
Nei, ferskvann. Har lyst på saltvann for å ha kulere fisker, men er så mye mer jobb med det at vi vet ikke om vi gidder det. Ok. Legger straks utKuuuuult! Har du saltvannsakvarium? Legg ut flere bilder da er du snill!
Det gjør seg med diverse arterHahaså kult!
TakkSå flink du er
Har dere reker??![]()
Kanskje detKanskje jeg også orker å vaske litt klær, når jeg og sofaen blir så gode venner som legen har bestemt. Jeg skal jo visst ikke jobbe så mye lenger.
Hun kom oppå brystet mitt rett etter fødsel og satte kursen rett mot brystvorta asap. Haha. MålbevisstHahaha jaaaa de er festlige og vet absolutt hvor de finner den:-D.
I dag har jeg faktisk vasket 4stk jeg ogKanskje detHer har det vel gått 4 maskiner. Nå må resten vente til det er plass på stativet
![]()
Så flink du har hvertI dag har jeg faktisk vasket 4stk jeg og
Jeg mååååtteSå flink du har hvert![]()
Hahaha akkurat det gjorde gutten min ogsåHun kom oppå brystet mitt rett etter fødsel og satte kursen rett mot brystvorta asap. Haha. Målbevisst
Sånn er det her også... å, I hvert fall om jeg snart skal gå pakka hentesettet, så måtte jeg jo vaske det førstJeg mååååttehaha
Glad jeg slapp ammetrøbbel ds, i og med hun koblet seg rett på før hun damen rakk å vise meg hvordan jeg skulle legge henne tilHahaha akkurat det gjorde gutten min også. Nektet å slippet taket også:-D
Hvordan hentesett har du?Sånn er det her også... å, I hvert fall om jeg snart skal gå pakka hentesettet, så måtte jeg jo vaske det først![]()
Hadde det ikke vært for at mini måtte ligge på nyfødt intensiven i 8-9 dager og fikk sonde hadde vi nok ikke hatt problemer med ammingen vi heller men da jeg ikke kom skikkelig igang med ammingen på sykehuset og ikke hjemme heller ble det delammingGlad jeg slapp ammetrøbbel ds, i og med hun koblet seg rett på før hun damen rakk å vise meg hvordan jeg skulle legge henne til![]()