Må nesten le litt av mini:-D. Legger meg i sengen med han for å amme han før natta og han ligger og gaper og drar i toppen min klar til å "angripe" puppen
. Kan absolutt ikke få den fort nok :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du har da hvert flink for det om du ikke har vaska klær. Så mye annet du har gjortJeg har ikke vaska noe klær... jeg har.... jobba, vært hos legen, jobba litt til, henta unger, laget middag, spist middag og intatt sofaen. Der hr jeg store planer om p ligge en time til, og deretter fylle badekaret til en våt gutt fra fotballskole og hans søster, og la mannen være badevakt, muligens tar badevakten en varm dusj?
jeg og sofaen skal bli enda bedre venner i tiden som kommer, har legen bestemt.
Hehe..Må nesten le litt av mini:-D. Legger meg i sengen med han for å amme han før natta og han ligger og gaper og drar i toppen min klar til å "angripe" puppen. Kan absolutt ikke få den fort nok :-D
Jeg har et helt fjell med rene klær her, det er bare å komme og brette altså!Brette klær er faktisk det morsomste jeg vet![]()
Ble livredd jeg!Sånn ble d til meg i morgest også!!![]()
Men du har da hvert flink for det om du ikke har vaska klær. Så mye annet du har gjort
Det er viktig å være venn med sofaenSkal nok bli venn med sofaen i kveld jeg også
Nå venter jeg bare på at det skal heve ferdig slik at jeg kan bake det ut. Så nå skal jeg ta en klesmaskin til etter jeg har raspet osten.
Den var helt herlig!Herlig da![]()
Håper på rolige vakter jaAahfår satse på greie jobbdager da
![]()
Bra dere kunne møtes i midten daDet var godt det ja
Og sykemelding blir sikkert bra, selv om det endte med mer enn jeg hadde tenkt meg (og mindre enn legen tenkte)
Takk for detHaha, det vil jeg tro
Helt fantastisk!![]()
God helg!![]()
Bra dere kunne møtes i midten da
Husk at dette blir godt for deg og lille![]()
De vet hva de vil, de små! Overrasket over at min er såpass interessert enda, han blir snart ett år. Så lenge han ikke biter så er det greit for meg, i alle fall noen mnd tilMå nesten le litt av mini:-D. Legger meg i sengen med han for å amme han før natta og han ligger og gaper og drar i toppen min klar til å "angripe" puppen. Kan absolutt ikke få den fort nok :-D
Hadde ikkje trodd jeg kom til å klare å amme så lenge som jeg har gjort (blir 8 måneder på mandag). Delammer og interessen går i bølgedaler, men kveld/natt tviholder han påDe vet hva de vil, de små! Overrasket over at min er såpass interessert enda, han blir snart ett år. Så lenge han ikke biter så er det greit for meg, i alle fall noen mnd til![]()
Så flink du erDa var maskin nr 3 på gang, tørketrommel nr 1 på gang, ferdig handlet, henta på rens og oppvasken er tatt. Da er det bare å fortsette.. Lage deig nesteSkal bare mate fiskene og rekene først
![]()
Rikets sikkerhet veit du!Og trygt og sikkert!![]()
Hurra for arbeidshelger, liksom!Takk for detstraks jobb nå..
HahaHar både fisker og reker i akvarietHer er en av rekene
![]()
Ja det var en liten periode der han beit litt, men det skjer sjeldent nå heldigvis. Han har fått to oppe og to nede, og biter riktignok på alt annet da hehe, bitemerker på låretHadde ikkje trodd jeg kom til å klare å amme så lenge som jeg har gjort (blir 8 måneder på mandag). Delammer og interessen går i bølgedaler, men kveld/natt tviholder han på. Han har prøvd å bite litt allerede, først med gommene og nå når første tann har kommet så kan jeg ikkje skryte over at jeg synes det er så mye bedre
![]()
Satser på at det ikke fortsetter herJa det var en liten periode der han beit litt, men det skjer sjeldent nå heldigvis. Han har fått to oppe og to nede, og biter riktignok på alt annet da hehe, bitemerker på låret![]()
De vet hva de vil, de små! Overrasket over at min er såpass interessert enda, han blir snart ett år. Så lenge han ikke biter så er det greit for meg, i alle fall noen mnd til![]()