Skravletråd august

Må nesten le litt av mini:-D. Legger meg i sengen med han for å amme han før natta og han ligger og gaper og drar i toppen min klar til å "angripe" puppen:-P. Kan absolutt ikke få den fort nok :-D

Jeg har ikke vaska noe klær... jeg har.... jobba, vært hos legen, jobba litt til, henta unger, laget middag, spist middag og intatt sofaen. Der hr jeg store planer om p ligge en time til, og deretter fylle badekaret til en våt gutt fra fotballskole og hans søster, og la mannen være badevakt, muligens tar badevakten en varm dusj?

jeg og sofaen skal bli enda bedre venner i tiden som kommer, har legen bestemt.
Men du har da hvert flink for det om du ikke har vaska klær. Så mye annet du har gjort ;)
Det er viktig å være venn med sofaen ;) Skal nok bli venn med sofaen i kveld jeg også ;) Nå venter jeg bare på at det skal heve ferdig slik at jeg kan bake det ut. Så nå skal jeg ta en klesmaskin til etter jeg har raspet osten.

Men du har da hvert flink for det om du ikke har vaska klær. Så mye annet du har gjort ;)
Det er viktig å være venn med sofaen ;) Skal nok bli venn med sofaen i kveld jeg også ;) Nå venter jeg bare på at det skal heve ferdig slik at jeg kan bake det ut. Så nå skal jeg ta en klesmaskin til etter jeg har raspet osten.

Kanskje jeg også orker å vaske litt klær, når jeg og sofaen blir så gode venner som legen har bestemt. Jeg skal jo visst ikke jobbe så mye lenger.

Bra dere kunne møtes i midten da:p
Husk at dette blir godt for deg og lille;)

Ja, det blir jo det da. Dvs, lille har det jo fint inni der, det er bekkenet mitt som virkelig ikke har det bra. Ja, og utmattelsen min, men den kureres jo trolig på mange måter av den samme utvidede hvilen, samt at om jeg får ove godt så hjelper det også.

Jeg lurer på om det er det t det gjør vondt å snu seg som gjør at jeg våknet så mange ganger i natt, kanskje jeg må vurdere sånn der silkegreier i senga for å snu seg på?

Må nesten le litt av mini:-D. Legger meg i sengen med han for å amme han før natta og han ligger og gaper og drar i toppen min klar til å "angripe" puppen:-P. Kan absolutt ikke få den fort nok :-D
De vet hva de vil, de små! Overrasket over at min er såpass interessert enda, han blir snart ett år. Så lenge han ikke biter så er det greit for meg, i alle fall noen mnd til ;)

De vet hva de vil, de små! Overrasket over at min er såpass interessert enda, han blir snart ett år. Så lenge han ikke biter så er det greit for meg, i alle fall noen mnd til ;)
Hadde ikkje trodd jeg kom til å klare å amme så lenge som jeg har gjort (blir 8 måneder på mandag). Delammer og interessen går i bølgedaler, men kveld/natt tviholder han på:-P. Han har prøvd å bite litt allerede, først med gommene og nå når første tann har kommet så kan jeg ikkje skryte over at jeg synes det er så mye bedre:-P

Har både fisker og reker i akvariet ;) Her er en av rekene
47dad1cddfe2f6d8b2f5d8df11c13e88
Haha:P så kult!

Hadde ikkje trodd jeg kom til å klare å amme så lenge som jeg har gjort (blir 8 måneder på mandag). Delammer og interessen går i bølgedaler, men kveld/natt tviholder han på:p. Han har prøvd å bite litt allerede, først med gommene og nå når første tann har kommet så kan jeg ikkje skryte over at jeg synes det er så mye bedre:p
Ja det var en liten periode der han beit litt, men det skjer sjeldent nå heldigvis. Han har fått to oppe og to nede, og biter riktignok på alt annet da hehe, bitemerker på låret :o

Ja det var en liten periode der han beit litt, men det skjer sjeldent nå heldigvis. Han har fått to oppe og to nede, og biter riktignok på alt annet da hehe, bitemerker på låret :o
Satser på at det ikke fortsetter her:-P. Bitemerker på låret ja:-D. Jaja noen i barselgruppen min hadde bitemerker på overarmen :-P

Min eldste var ammet til han var 22 mnd, den yngste var 25... Ikke mange ganger i døgnet selvsagt, de spiste jo annen mat også, det var mest ved leggetid og tiiidig morgen på slutten

Back
Topp