Dette er en av de første oppskriftene jeg fant på selv, så den er før jeg ble så veldig flink.Sikkert enkelt for noen som er flink å lage mat.
Forresten har du fått med deg at jeg har kjøpt meg hus?
Det her jeg ikke.
Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er en av de første oppskriftene jeg fant på selv, så den er før jeg ble så veldig flink.Sikkert enkelt for noen som er flink å lage mat.
Når de først begynner å komme virker det som om noen følger etter i kjapp rekkefølgeDe kom med 2 dagers mellomrom nå nettopp. Håper ikke resten følger etter helt ennå
Takk for detDette er en av de første oppskriftene jeg fant på selv, så den er før jeg ble så veldig flink.
Det her jeg ikke.
Gratulerer så mye![]()
Kommer det mange fler nå vet jeg ikke om jeg tørr å amme mereNår de først begynner å komme virker det som om noen følger etter i kjapp rekkefølge
Hahaha og jeg som gruer meg til tann nr 2 kommer:-O.Kommer det mange fler nå vet jeg ikke om jeg tørr å amme mere![]()
Hehe, er han fæl og bite med gommene da?Hahaha og jeg som gruer meg til tann nr 2 kommer:-O.
Han var det før første tannen kom opp. Nå merker jeg veeeldig godt til denHehe, er han fæl og bite med gommene da?
Du skulle ha sett lille U..Hehe, er han fæl og bite med gommene da?
Hvor mange har lille A fått?Kommer det mange fler nå vet jeg ikke om jeg tørr å amme mere![]()
Uff :/Han var det før første tannen kom opp. Nå merker jeg veeeldig godt til den
Hvorfor facebook pause? Kun det eller alt av sosiale medier?titter innom jeghar min egen liten partykveld med høylyttmusikk på ørene og bare ligger å skravle litt på nett
jeg har pause fra facebook osv egentlig, men noe blir det
er så deilig med fri fra dette i helgene
![]()
Du skal være glad for det ogUff :/
Her har jeg heldigvis ikke merket noe til tennene. Bank i bordet!!
Hun har fått 2 stkHvor mange har lille A fått?
Det tror jeg påFryktelig godt, og egentlig ganske enkelt å lage![]()
Har du kjøpt hus? GratulererSikkert enkelt for noen som er flink å lage mat.
Ikke på åpent forumHar du kjøpt hus? GratulererVil du fortelle om det?
facebook for å tilbringe mere tid med familien, men insta og bloggen går med litt oppdatering om dagenHvorfor facebook pause? Kun det eller alt av sosiale medier?
At det er godt elller enkelt å lage?Det tror jeg på![]()
Har du egen blogg?facebook for å tilbringe mere tid med familien, men insta og bloggen går med litt oppdatering om dagenfølte at jeg ble sittende på facebook for mye på kveldene. blitt mye flinkere der og jeg merker det er godt
nå er det jo så alt for mange gravide venner der også så facebook er bare en stort herk om dagen :/