Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å ikke sprekke i dag, vente til i morgenHihipå fredag skal det momses her ihvertfall
![]()
Skal prøve å ikke sprekke i dag, vente til i morgen![]()
Skal prøve å ikke sprekke i dag, vente til i morgen![]()
Kast boksen!!Nugatti var ikke verdt d.. Jeg er kvalm...
Kan ikke ha d i hus..!
Jeg har nugatti i vrangstrupen. Sjokolade derimot.... Ååååååh!!Dumme nugatti!! Jeg holder meg unna annen sjokolade..!![]()
Kast boksen!!![]()
Jeg har nugatti i vrangstrupen. Sjokolade derimot.... Ååååååh!!Kan ikke ha sjokade i hus, for den er jeg ille på..
![]()
Neida, jeg har tro på deg!Dumme, teite nugatti! Og dumme, teite meg..Kommer til å ryke på slankekrigen i morgen
![]()
Kast nugattien og stryk den fra handlelista! Du greier deg nok fint!Dumme, teite nugatti! Og dumme, teite meg..Kommer til å ryke på slankekrigen i morgen
![]()
Neida, jeg har tro på deg!
Du må bare kvitte deg med alle fristelser!!
Kast nugattien og stryk den fra handlelista! Du greier deg nok fint!![]()
Jeg prøver å si at mannen ikke får kjøpe sjokolade, men det kommer i hus på mystisk vis uansett. Nugatti har vi allerede restriksjoner på, pga barna. De spiser en boks på en dag om de får lov.Ja, jeg får si d til mannen. At dersom de kjøper så må de gjemme bort den altså![]()
Jeg prøver å si at mannen ikke får kjøpe sjokolade, men det kommer i hus på mystisk vis uansett. Nugatti har vi allerede restriksjoner på, pga barna. De spiser en boks på en dag om de får lov.
Huff.. Vi kjøper kun en boks nugatti i uka, og den handler vi på fredagerDen varer 1-2 uker. Alt etter som bonusbarna er her eller ikke..
Her har vi hatt en boks nugatti stående i snart tre måneder![]()
Au da...Jeg vet ikke hva som skjedde.. Har hatt nugattibokser stående her i ukesvis og faktisk flere måneder vi og. Men nå så sa d bare PANG!![]()
Au da...Prøv å la være å kjøpe det..
Om barnet ditt pleier å spise nugatti innimellom, så får man kjøpt slike posjonstuber.
![]()
Haha!Hun og mannen får gjemme boksen. De har gjort d før, og jeg ante ikke at d var i hus engang![]()