Sjokolade da.. Igjen..!

Mitt tips: Vil dere slippe sjokoladeavhengigheten, så kutt ALT sukker i 2 uker.. =) Da frister det ikke lenger.. .Det inkluderer selvsagt halv/helvfabrikert mat og, som ofte inneholder mye sukker. =)

Fungerer sikkert, men lettere sagt enn gjort ;)

Sjokoladeinntaket er nesten verre enn brusen :p Blir sprø jeg :o

Da er d sjokoladeinntaket du må jobbe med først da ;)

Jeg var helt avhengig av sjokolade etter fødsel nr 2 også:D

Har d gått over? I såfall, når?

Så greit! Ikke hørt om den :o

Den er super! Den snakker med endomondoen min også :D

Fungerer sikkert, men lettere sagt enn gjort ;)

Da er d sjokoladeinntaket du må jobbe med først da ;)

Har d gått over? I såfall, når?

Den er super! Den snakker med endomondoen min også :D

Lett er det ikke, men klarer jeg klarer absolutt alle!!! =)

Ja, det gikk over. Jeg ble faktisk litt lei. Spiste jo en 200 grams plate hver dag:p

Men jeg spiser jo fortsatt sjokolade og er dessverre helt avhengig av brus. Men prøver jo å beherske meg:D

Æsj da :( Ikke lett dette :o
Ja, det gikk over. Jeg ble faktisk litt lei. Spiste jo en 200 grams plate hver dag:p

Men jeg spiser jo fortsatt sjokolade og er dessverre helt avhengig av brus. Men prøver jo å beherske meg:D

Jeg sprakk idag. Men nå kjennes d ut som om kvalmen er kommet tilbake. Altså, den kvalmen som forteller deg at du har spist aaaaaaltfor mye sjokolade. Håper den kan kicke inn litt tidligere i inntaket heretter. ;)

Jeg sprakk idag. Men nå kjennes d ut som om kvalmen er kommet tilbake. Altså, den kvalmen som forteller deg at du har spist aaaaaaltfor mye sjokolade. Håper den kan kicke inn litt tidligere i inntaket heretter. ;)
Får krysse fingrene for det! ;) Selv om det er kjipt å være kvalm :p

Back
Topp