Skravletråd august

Jepp, erstatter alkoholen med sukker! funket veldig fint mens jeg fullammet, men nå kommer kiloene på igjen gitt :eek:
huff da :o jeg har ikke lett for å legge på meg, men i svangerskapet la jeg på meg 17 kilo så det var jo litt :)

Nå går jo ikke mi i bhg ennå. Skal bli spennende neste år og høre hvordan de gjør det her. Regler og slik
det har vist kommet frem at det er mye fedme blandt barn :p i bhg her kan de ikke servere så mye av svinekjøtt, men går i kylling og fisk. multikultur i hennes bhg

Gikk opp 25kg fra 62kg. Så jeg slapp se tre tall på vekten heldigvis :p

Mini er straks 6mnd og har bare 2kg igjen og tilbake i klærne mine. Så null stress å gå opp så mye:p
godt det da :) jeg skulle beholdt mine kilo, men etter vi mistet sist nå så har jeg mistet de vill ligge på 58, men jeg blir liggende på 53,5 som da er helt fra starten før jeg ble gravid :o

Men alle barnehager har jo ikke varme måltid. Tror de tar med matpakke mange steder ennå?
her er det varm mat en gang i uken, men når det er tur så skal hun ha med matpakke og om hun skal spise frokost der :)

Uff, har du mistet?:(
Gjorde jeg og i fjor
ja hadde en MA nå i uke 6. godt med ett dødt foster i magen 4 uker ca :( hadde en MA i uke 7 i mars og samme greia, ca 4 uker gikk jeg med det i magen... :( så hadde jeg en kjemisk i desember og en kjemisk i august i fjor. det er helt jævlig :(

Hva pleier hun å få i matpakken da?
nettopp startet, men tenker å varie litt :) hun startet 17.august, men hele denne uken har hun vært syk uten om idag. de har ikke begynt med turdager enda pga tilvenningsperiode for 7 barn. hun spiser frokost her hjemme :)

ja hadde en MA nå i uke 6. godt med ett dødt foster i magen 4 uker ca :( hadde en MA i uke 7 i mars og samme greia, ca 4 uker gikk jeg med det i magen... :( så hadde jeg en kjemisk i desember og en kjemisk i august i fjor. det er helt jævlig :(
Åh kjære vene!
Det var trist å høre!!

Får du noe utredning?

Back
Topp