huff daJepp, erstatter alkoholen med sukker! funket veldig fint mens jeg fullammet, men nå kommer kiloene på igjen gitt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff daJepp, erstatter alkoholen med sukker! funket veldig fint mens jeg fullammet, men nå kommer kiloene på igjen gitt![]()
Nå går jo ikke mi i bhg ennå. Skal bli spennende neste år og høre hvordan de gjør det her. Regler og slikja haha![]()
Jeg gikk opp 25kghuff dajeg har ikke lett for å legge på meg, men i svangerskapet la jeg på meg 17 kilo så det var jo litt
![]()
det har vist kommet frem at det er mye fedme blandt barnNå går jo ikke mi i bhg ennå. Skal bli spennende neste år og høre hvordan de gjør det her. Regler og slik
oiJeg gikk opp 25kg![]()
Gikk opp 25kg fra 62kg. Så jeg slapp se tre tall på vekten heldigvisoimammen min gikk opp siste svangerskapet med 35 kg
veide over 100 kg hun
![]()
Men alle barnehager har jo ikke varme måltid. Tror de tar med matpakke mange steder ennå?det har vist kommet frem at det er mye fedme blandt barni bhg her kan de ikke servere så mye av svinekjøtt, men går i kylling og fisk. multikultur i hennes bhg
godt det daGikk opp 25kg fra 62kg. Så jeg slapp se tre tall på vekten heldigvis
Mini er straks 6mnd og har bare 2kg igjen og tilbake i klærne mine. Så null stress å gå opp så mye![]()
Hei heiHeihei! Titter innom![]()
Uff, har du mistet?godt det dajeg skulle beholdt mine kilo, men etter vi mistet sist nå så har jeg mistet de vill ligge på 58, men jeg blir liggende på 53,5 som da er helt fra starten før jeg ble gravid
![]()
Har foreløpig gått opp 13-14kg, 37 +0. Kan godt holde seg her nå..Gikk opp 25kg fra 62kg. Så jeg slapp se tre tall på vekten heldigvis
Mini er straks 6mnd og har bare 2kg igjen og tilbake i klærne mine. Så null stress å gå opp så mye![]()
her er det varm mat en gang i uken, men når det er tur så skal hun ha med matpakke og om hun skal spise frokost derMen alle barnehager har jo ikke varme måltid. Tror de tar med matpakke mange steder ennå?
Du går nok ikke opp såå mye mer tenker jeg, du er jo snart i målHar foreløpig gått opp 13-14kg, 37 +0. Kan godt holde seg her nå..
ja hadde en MA nå i uke 6. godt med ett dødt foster i magen 4 uker caUff, har du mistet?
Gjorde jeg og i fjor
Hva pleier hun å få i matpakken da?her er det varm mat en gang i uken, men når det er tur så skal hun ha med matpakke og om hun skal spise frokost der![]()
det holder seg sikkert der tenker jegHar foreløpig gått opp 13-14kg, 37 +0. Kan godt holde seg her nå..
nettopp startet, men tenker å varie littHva pleier hun å få i matpakken da?
Åh kjære vene!ja hadde en MA nå i uke 6. godt med ett dødt foster i magen 4 uker cahadde en MA i uke 7 i mars og samme greia, ca 4 uker gikk jeg med det i magen...
så hadde jeg en kjemisk i desember og en kjemisk i august i fjor. det er helt jævlig
![]()
Håper... Men tror den stiger 1-2 til sikkert... Dauer av sult for tiden.. Blir aldri mett...det holder seg sikkert der tenker jeg![]()
Håper ikkeDu går nok ikke opp såå mye mer tenker jeg, du er jo snart i mål![]()