God morgen damer!
Altså, den løpinga... Jeg feiga ut. Det regner helt sjukt mye her! Hadde vært gjennombløt før jeg hadde kommet av gårdsplassen...![]()
Skjønner deg godt jeg, i det været som er nå går jeg ikke ut med mindre jeg virkelig må
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen damer!
Altså, den løpinga... Jeg feiga ut. Det regner helt sjukt mye her! Hadde vært gjennombløt før jeg hadde kommet av gårdsplassen...![]()
God morgen jenter.
Etter uke hvor de eldste og oss foreldre har vært forkjølet har det virkelig løsnet nå.
Eldste hoster litt fremdeles men ikke mye, og det er det.
Såda passer det utrolig godt at lille U begynner![]()
Uff daTakk, han er ganske tett i lille nesen sin og hostet, og nøset masse i natt![]()
Blir litt trist av såntJa, i dag er det skikkelig følelsen av høst!![]()
Joda, høsten er ikke såå illeEr nok høsten som har slått inn nå ja! Ser det er meldt fint på lørdag, men ikke like varmt, så tenker at nå er sommeren stort sett over. Men mye fint med høsten og da!
Kjenner til den :ODen følelsen når småen våkna å ikke sovna igjen, så jeg la han i vår seng. Men blir ikke plass til meg daså jeg gikk på sofan. Men nå ligger jeg bare å er redd pappaen ikke har fått meg seg at småen er der. Å ikke passer på. Så jeg får ikke sove
![]()
God dagGod dag jenterLille N er i bhg
hun gråter enda når jeg går det er ikke godt å gå fra hun da
![]()
![]()
hun gråter vist en del før hun rorer segGod daggråten stilner nok fort når du er ute av døra! Det blir bedre
![]()
Det gjør det helt sikkerthun gråter vist en del før hun rorer seghåper da det, men har troen på at det blir bedre
![]()
Jeg baker bollerhva gjør dere da?
fikk bestilt meg legetime til tirsdag etter levering i bhg, så da skal vi snakke om dette med utredning habituell abort og fragmin![]()
JaJeg baker boller
Nam nam![]()
Bra du har fått deg time!
Regnet er ferdig her, nå skinner solaJagadd ikke ta husarbeid idag og kun ligget å tenkt på jenta mi idag og kost meg med faris og nå cerry tomater
glad jeg ikke er ute for herregud som det regner :O
Du bor på feil plass!For ett fin vær ....![]()
Her detter himmelen nedRegnet er ferdig her, nå skinner sola
Veldig varmt!
Deilig å bare sløve da![]()