Skravletråd august

God morgen damer!
Altså, den løpinga... Jeg feiga ut. Det regner helt sjukt mye her! Hadde vært gjennombløt før jeg hadde kommet av gårdsplassen...:o

Skjønner deg godt jeg, i det været som er nå går jeg ikke ut med mindre jeg virkelig må :P

God morgen jenter.
Etter uke hvor de eldste og oss foreldre har vært forkjølet har det virkelig løsnet nå.
Eldste hoster litt fremdeles men ikke mye, og det er det.
Såda passer det utrolig godt at lille U begynner :(

Det er så typisk men fryktelig kjedelig.. masse god bedring til lille U.

Er nok høsten som har slått inn nå ja! Ser det er meldt fint på lørdag, men ikke like varmt, så tenker at nå er sommeren stort sett over. Men mye fint med høsten og da!
Joda, høsten er ikke såå ille:P
Men sommer er jo best!

Den følelsen når småen våkna å ikke sovna igjen, så jeg la han i vår seng. Men blir ikke plass til meg da :P så jeg gikk på sofan. Men nå ligger jeg bare å er redd pappaen ikke har fått meg seg at småen er der. Å ikke passer på. Så jeg får ikke sove :(
Kjenner til den :O

God dag jenter :D Lille N er i bhg :) hun gråter enda når jeg går det er ikke godt å gå fra hun da :( ❤️

God dag:D gråten stilner nok fort når du er ute av døra! Det blir bedre:)
hun gråter vist en del før hun rorer seg :( håper da det, men har troen på at det blir bedre :)

har hun i bhg til 14:30 idag selv om jeg vil hente tidlig, men henne trenger å være i bhg nå siden hun har vært borte så mange dager :o

hva gjør dere da? :)

fikk bestilt meg legetime til tirsdag etter levering i bhg, så da skal vi snakke om dette med utredning habituell abort og fragmin :)

Jeg baker boller:D
Nam nam :D
Bra du har fått deg time!
Ja :D gadd ikke ta husarbeid idag og kun ligget å tenkt på jenta mi idag og kost meg med faris og nå cerry tomater :D glad jeg ikke er ute for herregud som det regner :O

For ett fin vær .... :p

Ja :D gadd ikke ta husarbeid idag og kun ligget å tenkt på jenta mi idag og kost meg med faris og nå cerry tomater :D glad jeg ikke er ute for herregud som det regner :O
Regnet er ferdig her, nå skinner sola:D
Veldig varmt!
Deilig å bare sløve da:)

Jeg har den store ryddedagen i dag. Passer bra i dette været:)
Mye å gjøre, så jeg må nok fortsette i morgen også.

Blitt en del kos med urolig mini i dag. Får bake boller med alle barna etter middag heller. Like så greit, så er de sysselsatt litt i dag og :)

Regnet er ferdig her, nå skinner sola:D
Veldig varmt!
Deilig å bare sløve da:)
Her detter himmelen ned :p ja :D men savner jenta mi ❤️ skal ut å hente henne nå :D

Back
Topp