Ja hadde jo vært greit med et bra utgangspunktMm, er jo student så overlever alltids på stipend, men håper jo det er nok jobb til å tjene opp grei sum for foreldrepenger om det klaffer med pergo neste måned![]()

Krysser fingre for mer jobb!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hadde jo vært greit med et bra utgangspunktMm, er jo student så overlever alltids på stipend, men håper jo det er nok jobb til å tjene opp grei sum for foreldrepenger om det klaffer med pergo neste måned![]()
Hun tok kveld 2100 i dag. Helt innafor etter en lang dag med amming fra morgen til kveld, mer eller mindre!Lykke til til oss begge!
Dagens "offisielle" veiing bekrefter, opp 1,3 kilo fra start.Ja det gjør det faktisk![]()
God morgen SaraGod morgen.
Lillemor i magen er i alle fall våken.
Hurra for detDagens "offisielle" veiing bekrefter, opp 1,3 kilo fra start.
Godt. Senker skuldrene litt.
God morgenGod morgen.
Ja, det er det. Mannen la hånden på magen og sa "god morgen", etterfulgt av "hun sparket meg! "God morgen Sara
Koselig med liv i magen!
Ååååh, så herlig!God morgen.
God trening og god baking. Hva bakes?God morgen jenter
Her skal det trenes og bakes idag!
Dere da?![]()
Jobb, hente unger, sende eldste i bursdag, middag for oss tre som er igjen, og hvile... Vaske undertøy, guttungen er tom for rene sokker.God morgen jenter
Dere da?![]()
Hei på du!God morgen jenter
Dere da?![]()
Så koselig at han også får kjenneJa, det er det. Mannen la hånden på magen og sa "god morgen", etterfulgt av "hun sparket meg! "
Ja, det er kjekt med liv i magen
Skal bake boller har jeg tenktGod trening og god baking. Hva bakes?
Jeg skal jobbe, kose med minstemann og trene![]()
Spennende dag for mannenJobb, hente unger, sende eldste i bursdag, middag for oss tre som er igjen, og hvile... Vaske undertøy, guttungen er tom for rene sokker.
Mannen får i dag vite om han blir oppsagt eller må bli. Noen få 2-3 stykker, skal bli. Det blir trolig ikke noe kjekt å være en av dem, og han søker seg bort uansett, men ville nesten vært en lettelse å bli oppsagt og ferdig med det
Synd at sånne folk jobber i helsevesenet! Man er så sårbar når man sitter der. De burde være ganske grilla på pasient pedagogikk, men virker som mange sov i den timenUff.. litt av samme som oss... Samboeren føler like mye som meg at timen var dårlig. Han har ikke sett så mange ul som meg, så han spurte jo hva ting var og svaret var enten frekt eller ikke noe... Ikke presenterte de seg hellet og ikke forklarte de hvorfor de var 2 stk (skjønner at hun ene var på opplæring av et vis, men de kunne jo sagt noe...) Neste ul vi var på på det samme stedet var mye bedre. Hun vi hadde da fikk oss til å føle oss ivaretatt og vi gikk ut med et smil. Grua meg mye til timen, men samboeren sa at hvis det er samme dama så skulle han fikse opp med å snakke med avdelingsleder eller så. Men det slapp vi jo.Var der på ny kontroll pga plassering av livmor.
Så koselig at han også får kjenne[/QUOTE
Ja, håper jeg får til at ungene også får, men det er gjerne tidlig på morgenen og sent på kvelden vi kjenner henne sånn.
Spent på oppdatering fra ham, jaSpennende dag for mannen
Håper han får den beskjeden han ønsker![]()