Topp 100 - Skravle august

God morgen.

Lillemor i magen er i alle fall våken.

God morgen.

Lillemor i magen er i alle fall våken.
God morgen :)
Så koselig med liv :)
Her var hun veldig våken i går kveld når jeg la meg:p

God morgen Sara:D
Koselig med liv i magen!
Ja, det er det. Mannen la hånden på magen og sa "god morgen", etterfulgt av "hun sparket meg! "

Ja, det er kjekt med liv i magen

God morgen jenter:D
Her skal det trenes og bakes idag!
Dere da?:)
Jobb, hente unger, sende eldste i bursdag, middag for oss tre som er igjen, og hvile... Vaske undertøy, guttungen er tom for rene sokker.

Mannen får i dag vite om han blir oppsagt eller må bli. Noen få 2-3 stykker, skal bli. Det blir trolig ikke noe kjekt å være en av dem, og han søker seg bort uansett, men ville nesten vært en lettelse å bli oppsagt og ferdig med det

Jobb, hente unger, sende eldste i bursdag, middag for oss tre som er igjen, og hvile... Vaske undertøy, guttungen er tom for rene sokker.

Mannen får i dag vite om han blir oppsagt eller må bli. Noen få 2-3 stykker, skal bli. Det blir trolig ikke noe kjekt å være en av dem, og han søker seg bort uansett, men ville nesten vært en lettelse å bli oppsagt og ferdig med det
Spennende dag for mannen:)
Håper han får den beskjeden han ønsker;)

Uff.. litt av samme som oss... Samboeren føler like mye som meg at timen var dårlig. Han har ikke sett så mange ul som meg, så han spurte jo hva ting var og svaret var enten frekt eller ikke noe... Ikke presenterte de seg hellet og ikke forklarte de hvorfor de var 2 stk (skjønner at hun ene var på opplæring av et vis, men de kunne jo sagt noe...) Neste ul vi var på på det samme stedet var mye bedre. Hun vi hadde da fikk oss til å føle oss ivaretatt og vi gikk ut med et smil. Grua meg mye til timen, men samboeren sa at hvis det er samme dama så skulle han fikse opp med å snakke med avdelingsleder eller så. Men det slapp vi jo. ;) Var der på ny kontroll pga plassering av livmor.
Synd at sånne folk jobber i helsevesenet! Man er så sårbar når man sitter der. De burde være ganske grilla på pasient pedagogikk, men virker som mange sov i den timen :-)

Så koselig at han også får kjenne❤️[/QUOTE
Ja, håper jeg får til at ungene også får, men det er gjerne tidlig på morgenen og sent på kvelden vi kjenner henne sånn.

Back
Topp