Skravletråd august

Ja, jeg trener kun formiddag jeg:D nettopp derfor!
Nå har det seg slik at jeg jobber som regel da :p
men lurer på en tiiiiidlig joggings i morgen. RIktignok må det bli en ganske kort tur da...

Koselig å hoppe innom og :D Dagen har vært fin :) utenom at det har pissregna.. Så jeg har vært og shoppa meg regnjakke :D
Og der?
Hvilken jakke kjøpte du deg? :)

Hihi...veldig lurt:P
Her skal det også lages skolebrød, pizzasnurrer og kjøttkaker:D
Skal bake skolebrød en dag neste uke, men i morgen tror jeg det blir klippekrans :)

Ja, av og til må de pushes litt, så finner de motivasjonen, så blir det gøy, og så ordner det seg :) HAn trenger å bli litt bedre på fotballen, rett og slett sånn at han mestrer litt mer og kommer litt mer ovenpå, det ville gjort ham veldig godt.

Og faren er jo fortsatt aktiv fotballspiller (vi snakker 6. divisjon eller hva nå enn denne nederste divisjonen heter, men likevel, det er da seriespill) så han har jo absoutt interesse for å se at avkommet også deler interessen :)
Det er klart han vil overføre litt fotballglede til arvingen:D
Mine gutter vil ikke gå på fotball de...ikke noe annet heller:confused:

men lurer på en tiiiiidlig joggings i morgen. RIktignok må det bli en ganske kort tur da...
Tidlig som før jobb?!:eek:
Det klarer ikke jeg:P
Heldigvis har jeg ofte fri på formiddagen..

Har jeg ikke sett, men jeg ser ikke reklame heller da:p
Hører den på radio når jeg kjører til og fra jobb! Og den har visst brent seg helt fast! Men man må ha vært den, for å begripe akkurat hvor irriterende den er:D

Det er klart han vil overføre litt fotballglede til arvingen:D
Mine gutter vil ikke gå på fotball de...ikke noe annet heller:confused:

Min er villig med på fotball da. Bare slett ikke god, men det er ikke de fleste andre heller, med unntak av et par. Han kommer ikke på deres nivå, men å trenes litt ektra av faren har han bare godt av.

Du er gal du.

Det eneste jeg vurderer tiiiiiiidlig er om jeg skal sove lenger :P

Jeg har sovet lenge pga nattevakt, trent, hatt besøk av mamma, vært i butikken og hentet gutta:D
Din dag da?
Koselig :D var hos frøyaklinikken og koset oss hjemme :) fremdeles ikke noe snop og brus idag :D blir null ting i morgen og :)

Dere skal i morgen da? :D

Back
Topp