Lolo
Forumet er livet
Nå har det seg slik at jeg jobber som regel daJa, jeg trener kun formiddag jegnettopp derfor!
men lurer på en tiiiiidlig joggings i morgen. RIktignok må det bli en ganske kort tur da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har det seg slik at jeg jobber som regel daJa, jeg trener kun formiddag jegnettopp derfor!
Koselig å se deg
Hvordan har din dag vært?
Hihi...veldig lurtHelt klart
Jeg prøver å spise litt fra den, slik at jeg får plass til mer bakst![]()
Hvilken jakke kjøpte du deg?Koselig å hoppe innom ogDagen har vært fin
utenom at det har pissregna.. Så jeg har vært og shoppa meg regnjakke
Og der?
Skal bake skolebrød en dag neste uke, men i morgen tror jeg det blir klippekransHihi...veldig lurt
Her skal det også lages skolebrød, pizzasnurrer og kjøttkaker![]()
Det er klart han vil overføre litt fotballglede til arvingenJa, av og til må de pushes litt, så finner de motivasjonen, så blir det gøy, og så ordner det segHAn trenger å bli litt bedre på fotballen, rett og slett sånn at han mestrer litt mer og kommer litt mer ovenpå, det ville gjort ham veldig godt.
Og faren er jo fortsatt aktiv fotballspiller (vi snakker 6. divisjon eller hva nå enn denne nederste divisjonen heter, men likevel, det er da seriespill) så han har jo absoutt interesse for å se at avkommet også deler interessen![]()
Haha, husker ikke helt faktisk.. Lurer på om det er byggmaker eller noe sånt! Forferdelig irriterende!!Ehh...nei
Reklame for hva da??
Det kan du joTror jammen jeg skal ha det neste uke selv også![]()
Hvilken jakke kjøpte du deg?![]()
Nei :/ ja, skal snakke med fastlegenOi, det er jo ikke bra!?
Får du bytte medisin da?
Tidlig som før jobb?!Nå har det seg slik at jeg jobber som regel da
men lurer på en tiiiiidlig joggings i morgen. RIktignok må det bli en ganske kort tur da...
Hører den på radio når jeg kjører til og fra jobb! Og den har visst brent seg helt fast! Men man må ha vært den, for å begripe akkurat hvor irriterende den erHar jeg ikke sett, men jeg ser ikke reklame heller da![]()
Det er klart han vil overføre litt fotballglede til arvingen
Mine gutter vil ikke gå på fotball de...ikke noe annet heller![]()
Grattis med ny regnjakkeKoselig å hoppe innom ogDagen har vært fin
utenom at det har pissregna.. Så jeg har vært og shoppa meg regnjakke
Og der?
Nå har det seg slik at jeg jobber som regel da
Det har jeg aldri prøvdSkal bake skolebrød en dag neste uke, men i morgen tror jeg det blir klippekrans![]()
KoseligJeg har sovet lenge pga nattevakt, trent, hatt besøk av mamma, vært i butikken og hentet gutta
Din dag da?
Tidlig, som i før jobb ja. Bedre det enn å jobbe natta hvertfallTidlig som før jobb?!
Det klarer ikke jeg
Heldigvis har jeg ofte fri på formiddagen..
Da skal jeg lytte etter den neste gang jeg hører radioHaha, husker ikke helt faktisk.. Lurer på om det er byggmaker eller noe sånt! Forferdelig irriterende!!