Skravletråd august

Ja, naturlig nok, heter jo BABYverden... Men vi som prøver er det jo også greit for. Slet litt med å komme inn i forumet bare som prøver følte jeg, men etter noen måneder på terminforum liker jeg bv godt altså ;) Dog bedre som gravid enn prøver...
Alt er bedre som gravid enn prøver:P
Liker BV godt jeg også...selvom jeg er ferdig med prøving, graviditet OG baby;)

Sitter i gangen og venter på at ungene skal sovne igjen. Mannen på fotballtrening i en halvtime til. Bikkja ulydig så jeg må rope til henne. Ikke helt heldig, men men. Nå sover vel de små snart, så kan jeg oppholde meg et mer behagelig sted, spise kveldsmat og legge meg.

Sliter med 2222 denne mnd ser jeg, men har klart 1500, så ser vi om resten går. Kanskje i helga, da har jeg ikke planer om mye annet enn å hvile, far og sønn skal på fotballskole så jeg har lillesøster her da
Håper barna snart sover søtt:)
Koselig med jentehelg da! Kose dere:D

Noen som har hørt den der radioreklamen: "har du en tre meter lang stang?" ??
Har den på hjernen! Nettopp sittet på møte, og den har altså gått nesten i ett i hodet mitt!:P

Så flott han blir ekstra motivert:D
Trenger noen slike gulrøtter innimellom;)

Ja, av og til må de pushes litt, så finner de motivasjonen, så blir det gøy, og så ordner det seg :) HAn trenger å bli litt bedre på fotballen, rett og slett sånn at han mestrer litt mer og kommer litt mer ovenpå, det ville gjort ham veldig godt.

Og faren er jo fortsatt aktiv fotballspiller (vi snakker 6. divisjon eller hva nå enn denne nederste divisjonen heter, men likevel, det er da seriespill) så han har jo absoutt interesse for å se at avkommet også deler interessen :)

Noen som har hørt den der radioreklamen: "har du en tre meter lang stang?" ??
Har den på hjernen! Nettopp sittet på møte, og den har altså gått nesten i ett i hodet mitt!:P
Har jeg ikke sett, men jeg ser ikke reklame heller da:p

Back
Topp