Lolo
Forumet er livet
Nå får jeg jo lyst til å få til morgentrening i morgen, bare fordi det er så digg resten av dagenEr helt fantastiskverdt hver eneste svettedråpe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå får jeg jo lyst til å få til morgentrening i morgen, bare fordi det er så digg resten av dagenEr helt fantastiskverdt hver eneste svettedråpe
![]()
Alt er bedre som gravid enn prøverJa, naturlig nok, heter jo BABYverden... Men vi som prøver er det jo også greit for. Slet litt med å komme inn i forumet bare som prøver følte jeg, men etter noen måneder på terminforum liker jeg bv godt altsåDog bedre som gravid enn prøver...
Kjekt å fylle opp frysa innimellomHøres ut som en god plan det![]()
Aha...da hadde du jo ikke noe valgSå kom jeg på at den var i bruk, fordi vi brukte AirPlay![]()
Eneste som er bedre som prøver, er formenAlt er bedre som gravid enn prøver
Liker BV godt jeg også...selvom jeg er ferdig med prøving, graviditet OG baby![]()
Da hører jeg på degVeldig lett at svinekjøtt blir tørt. Nå hadde vi ganske bra kjøtt i går da. Siden du ikkje har prøvd før, ville jeg derfor anbefalt med kylling![]()
Håper barna snart sover søttSitter i gangen og venter på at ungene skal sovne igjen. Mannen på fotballtrening i en halvtime til. Bikkja ulydig så jeg må rope til henne. Ikke helt heldig, men men. Nå sover vel de små snart, så kan jeg oppholde meg et mer behagelig sted, spise kveldsmat og legge meg.
Sliter med 2222 denne mnd ser jeg, men har klart 1500, så ser vi om resten går. Kanskje i helga, da har jeg ikke planer om mye annet enn å hvile, far og sønn skal på fotballskole så jeg har lillesøster her da
Oi, det er jo ikke bra!?Jajeg kan ha mistet mine MA pga feil medisin basert på bakgrunn min og den svei ja
![]()
Jeg har sovet lenge pga nattevakt, trent, hatt besøk av mamma, vært i butikken og hentet guttaNå kan jeg skravle litthva har dere gjort idag?
![]()
Helt klartKjekt å fylle opp frysa innimellom![]()
Så flott han blir ekstra motivert
Trenger noen slike gulrøtter innimellom![]()
Nei, jeg hadde ikke detAha...da hadde du jo ikke noe valg![]()
Ja, jeg trener kun formiddag jegNå får jeg jo lyst til å få til morgentrening i morgen, bare fordi det er så digg resten av dagen![]()
Tror jammen jeg skal ha det neste uke selv ogsåDa hører jeg på deg![]()
HahaEneste som er bedre som prøver, er formen![]()
Koselig å se degHeihei! Titter innom![]()
Ehh...neiNoen som har hørt den der radioreklamen: "har du en tre meter lang stang?" ??
Har den på hjernen! Nettopp sittet på møte, og den har altså gått nesten i ett i hodet mitt!![]()
Har jeg ikke sett, men jeg ser ikke reklame heller daNoen som har hørt den der radioreklamen: "har du en tre meter lang stang?" ??
Har den på hjernen! Nettopp sittet på møte, og den har altså gått nesten i ett i hodet mitt!![]()