Negativt? Eller positivt?Det er jegganske sjokket også over hvordan jobb gyn har gjort :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negativt? Eller positivt?Det er jegganske sjokket også over hvordan jobb gyn har gjort :O
Koset megKos deg med familien![]()
Negativt, så glad at jeg får riktig hjelp nåNegativt? Eller positivt?![]()
Ja det blir det desverreOg for de som ikke har terminforum, og unngår en del babyspørsmål, så blir det tamt med innlegg...
Ja og lett som en fjærMhmMan føler seg liksom så renska innvendig
![]()
Håpe på at det skjer igjen denne månedenPleier jo det også ja...![]()
Ja, naturlig nok, heter jo BABYverden... Men vi som prøver er det jo også greit for. Slet litt med å komme inn i forumet bare som prøver følte jeg, men etter noen måneder på terminforum liker jeg bv godt altsåJa det blir det desverre
Krysser fingre for mer aktivitet!
Blir hveteboller til fryseboksenHva skal du bake da?![]()
Glad i kylling jeg ogsåSynes det er bedre med kylling da![]()
Kan da ikke glemme såntGlemte at jeg kunne bruke iPad også![]()
![]()
Høres ut som en god plan detBlir hveteboller til fryseboksen![]()
Så kom jeg på at den var i bruk, fordi vi brukte AirPlayKan da ikke glemme sånt![]()
Veldig lett at svinekjøtt blir tørt. Nå hadde vi ganske bra kjøtt i går da. Siden du ikkje har prøvd før, ville jeg derfor anbefalt med kyllingGlad i kylling jeg ogsåså hadde nok blitt det ja
![]()
Er helt fantastiskDet er så herlig, følelsen av å være godsliten i kroppen, med god samvittighet, og sitte nydusja i sofaen.
Så flott han blir ekstra motivertFar og sønn ikke hjemme fra fotballtrening som er 1730-1830. Da driver de vel med egentrening da. Mannen motiverer ham til å trene på litt vanskelige ting ved å love ham "powerdisk" til infinity om han klarer gitte mål etter treningen av og til. Det er rett og slett fordi han må motiveres litt for å finne ut at det egentlig er gøy å få til ting.
Så jeg og lillesøster er alene hjemme og venter på dem.
Flott du får god hjelp nå daNegativt, så glad at jeg får riktig hjelp någjelder bare å finne gynekolog nå
![]()
JaFlott du får god hjelp nå da![]()
Ja, heheJa og lett som en fjær![]()