Samme for meg, skal bruke dagen til å bakeHøres ut som en god plan. Satse på litt fint vær også da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme for meg, skal bruke dagen til å bakeHøres ut som en god plan. Satse på litt fint vær også da![]()
Ja merket du ble borte!!Det gjorde ikke jeg
Måtte lade telefonen og så på serie her![]()
Ja, elsker det og følelsen etterpåGod ettermiddag ja! Så deilig! Gleder meg til å kunne trene igjen![]()
Det er fantastisk!Lasagnerester er nydelig![]()
Bra du har fått litt hvile ihvertfalltusen takkble null søvn på meg i natt, men jeg sov vel halvannen time litt ut på dagen
![]()
Er du fornøyd med dagen?kan virkelig anbefale frøyaklinikken på det sterkeste![]()
Pleier å være endel de siste dagene ogsåJa, hehe.
Må vel ta seg opp snartMen er vel ofte mest i beg. av mnd.
JaBra du har fått litt hvile ihvertfall![]()
Det er jegEr du fornøyd med dagen?![]()
Og for de som ikke har terminforum, og unngår en del babyspørsmål, så blir det tamt med innlegg...Jeg vet
Sånn som det er nå så er det mer aktivitet på terminforumet enn her inne![]()
MhmJa, elsker det og følelsen etterpå![]()
Pleier jo det også ja...Pleier å være endel de siste dagene også![]()
Hva skal du bake da?Samme for meg, skal bruke dagen til å bake![]()
Synes det er bedre med kylling daTror nok jeg må det![]()
Det er så herlig, følelsen av å være godsliten i kroppen, med god samvittighet, og sitte nydusja i sofaen.Ja, elsker det og følelsen etterpå![]()
Så koselig, hvor skal dere?Kun denne uken , men reiser vekk neste uke på langweekend og tar han også da ut av barnehagen et par dager.
Kos deg med familienskravles etterpå jenterkose med lille N og mannen før hun legger seg <3