Skravletråd august

Ja det blir det desverre:(
Krysser fingre for mer aktivitet!
Ja, naturlig nok, heter jo BABYverden... Men vi som prøver er det jo også greit for. Slet litt med å komme inn i forumet bare som prøver følte jeg, men etter noen måneder på terminforum liker jeg bv godt altså ;) Dog bedre som gravid enn prøver...

Glad i kylling jeg også:D så hadde nok blitt det ja;)
Veldig lett at svinekjøtt blir tørt. Nå hadde vi ganske bra kjøtt i går da. Siden du ikkje har prøvd før, ville jeg derfor anbefalt med kylling ;)

Sitter i gangen og venter på at ungene skal sovne igjen. Mannen på fotballtrening i en halvtime til. Bikkja ulydig så jeg må rope til henne. Ikke helt heldig, men men. Nå sover vel de små snart, så kan jeg oppholde meg et mer behagelig sted, spise kveldsmat og legge meg.

Sliter med 2222 denne mnd ser jeg, men har klart 1500, så ser vi om resten går. Kanskje i helga, da har jeg ikke planer om mye annet enn å hvile, far og sønn skal på fotballskole så jeg har lillesøster her da

Far og sønn ikke hjemme fra fotballtrening som er 1730-1830. Da driver de vel med egentrening da. Mannen motiverer ham til å trene på litt vanskelige ting ved å love ham "powerdisk" til infinity om han klarer gitte mål etter treningen av og til. Det er rett og slett fordi han må motiveres litt for å finne ut at det egentlig er gøy å få til ting.

Så jeg og lillesøster er alene hjemme og venter på dem.
Så flott han blir ekstra motivert:D
Trenger noen slike gulrøtter innimellom;)

Nå kan jeg skravle litt :D hva har dere gjort idag? :)

Back
Topp