Modning- og fødselstegn!

Okei, da er det vel i gang med lureri her! Merker kynnerne øker på nå, men det er kynnere altså, ikke noe annet! Hyppigere og vondere, stort sett på kvelden. Helt ok det. Håper bare det setter ordentlig i gang når det først gjør det og at jeg ikke må gå rundt og lure.. Det får meg i hvert fall til å håpe på fødsel ikke for langt over termin. Men farlig å håpe for mye! 39+6 i dag. Det optimale vil være fødsel på mandag!

Er litt småkvalm til tider, men det er nok (desverre) bare fordi det er varmt og jeg er ca sliten... 6 dager til termin....

Termin i dag, men har ikke hatt noen sikre tegn enda.... Tror jeg da. Var litt dårlig i magen og småkvalm for et par dager siden, men det gikk over. Føler meg egentlig full av energi, opplagt og sover godt om natta. Merker en del stikninger i underlivet da, men det er jo ikke akkurat tegn på fødsel heller, men at hodet skrur seg lenger ned og trykker på nerver. Ellers har jeg ikke kynnere eller noe, ihvertfall ikke som jeg vet om. Har vært på kontroll hos jordmor i dag, og alt er bare fint, fått time til overtidskontroll neste mandag, men jordmora mente jeg ikke kom til å trenge den timen. Vi får håpe det!

Lurer på og håper at jeg er inne i den første/passive åpningsfasen. Har hatt svake rier og vonde nedpress av og på de siste dagene. I går kveld begynte det med svake regelmessige rier som holdt på i noen timer. Det gikk over når jeg la meg. Har kjent litt i natt når jeg har vært på do. Starta med menssmerter/svake rier igjen i dag i 13 tida, ikke veldig regelmessige, men det betyr vel at det kan skje noe snart? Håper ikke det går heelt over IGJEN...!

Lurer på og håper at jeg er inne i den første/passive åpningsfasen. Har hatt svake rier og vonde nedpress av og på de siste dagene. I går kveld begynte det med svake regelmessige rier som holdt på i noen timer. Det gikk over når jeg la meg. Har kjent litt i natt når jeg har vært på do. Starta med menssmerter/svake rier igjen i dag i 13 tida, ikke veldig regelmessige, men det betyr vel at det kan skje noe snart? Håper ikke det går heelt over IGJEN...!
Definitivt første fasen, men betyr dessverre ikke at det må være nære :( jeg gikk sånn i to uker før han ville komme ut :/

Ble nøye undersøkt Igår på overtidskontroll pga de mistenkte påbegynnende svangerskapsforgiftning så etter en natt på sykehuset og mange prøver såg alt bra ut så jeg vart sendt hjem i påvente av fødsel :) jordmora ga meg en "real" stripping som hun kalte det før jeg dro hjem. Syntes ikke det var så vondt egentlig.. men må har deler av slimproppen begynt å gå så håper det hjelper og at baby kommer iløpet av noen dager :) hadde også 2cm åpning når hun strippet :)

Nå er det endelig noe skikkelig modning på gang her, tror jeg
Skulle stå opp tidligere, og da skøyt det til nederst i magen og bak i ryggen og nedover lårene. Så da var det bare å bli liggende (i forsterstilling) i grunn... Var tre på rappen med skikkelig tak i mage og rygg, men nå er det helt rolig igjen. Bare vanlige kynnere nå (nok av de altså).

2 dager over termin å har absolutt INGEN tegn på noe!! Ikke en kynner engang nesten!!!! Griner :(

3 dager igjen til termin - kun de vanlige menssmertene:( Blir snart kokko av denne ventingen:shifty: Skal på sykehuset i morgen på ny vekstkontroll pga seteleie, så da får jeg vertfall sett bebisen en gang til:)

3 dager igjen til termin - kun de vanlige menssmertene:( Blir snart kokko av denne ventingen:shifty: Skal på sykehuset i morgen på ny vekstkontroll pga seteleie, så da får jeg vertfall sett bebisen en gang til:)

Termin samme dag vi da.. Med min flaks så kommer hun vel natt til tirsdag, sånn kvart over 12 eller noe

Sånn seriøst, om hun blir født 5 over 12 kommer jeg til å be de om å skru klokka 5 minutter tilbake. :D :p
Skulle du ikke føde på St.Olavs du også? Vi får gå sammen om å be de stille klokka tilbake:D Sees der natt til tirsdag da:hilarious:

Back
Topp