Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært 2,5time i åpen barnehage der han gikk før. Koste oss veldigNå hviler han
![]()
Ja var veldig kos å gå innom der igjenSå koselig å reise dit nå som dere har fri daen hvil må til, det hadde vist jeg i sted også
![]()
Hva skal dere resten av dagen da?
Hva skal dere ha til middag i dag?
Uff jeg har alt for mye jeg skulle ha gjort: henge opp klær, vaske 2 maskiner til med klær, brette og legge på plass klær,vaske opp, støvsuge og tørke støv, sy en tunika til lillebror, nålbinde ferdig lua til lillebror, pakke... så er vel bare å starte når han sovner
Til middag blir det Wok eller frukt
Der da?
Hehe ja kan høres ut som det er lurt
Hvor skal dere reise?
Rolig her resten av dagen
Skal ha tortillalefser med svinestrimler og grønnsaker til middag![]()
Aner ikke hva vi skal finne på. Mulig vi får gjester etter middag i dagHva skal dere resten av dagen da?
Det er jo godt da. Det skal vi ha på søndagAner ikke hva vi skal finne på. Mulig vi får gjester etter middag i dag
Middag i dag troooor jeg blir fiskeboller i hvit saus med potet og gulrot..
Hva med deg?![]()
Resten av dagen skal brukes til lille U, forberede middagen, hente på SFO, hente på stasjonen, lage middagen, spise og legge lille UHva skal dere resten av dagen da?
Håper du har fått deg litt mat nåDa har vi vært oppe i fire timer allerede, og jeg har enda ikke fått spist frokostNå får vi snart besøk, det blir koselig!
![]()
God ettermiddagGod morgenHva er dagens plan?
Det hadde jo vært supert om du gadd detMener du jeg må være her istedenfor de andre stedene jeg er?
Resten av dagen skal brukes til lille U, forberede middagen, hente på SFO, hente på stasjonen, lage middagen, spise og legge lille U
Skal ha pølser, potetmos og erter- og gulrotsaus
Vi havnet midt i en sesong en gang og likte den godtHar sett de som har vært på TV, er vel en 3-4 sesonger.
Elsker den serien
Du får tenke på detKanskje dethmmm...
Det regner jeg med du gjørFår prøve bidra så godt jeg kan![]()
Skal i butikken nå og hente guttaHva skal dere resten av dagen da?
hehe. jaDet regner jeg med du gjør![]()