Har så vondt i fingrene :/ går å skrive men å fargelegge krever mer... Og musklene i armen er ille ... Går vel snart over håper jegÅ fargelegge?
Er ikke så vanskelig å få til, bare å sette i gang det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har så vondt i fingrene :/ går å skrive men å fargelegge krever mer... Og musklene i armen er ille ... Går vel snart over håper jegÅ fargelegge?
Er ikke så vanskelig å få til, bare å sette i gang det
Hihi...lurer inn innlegg der man kanMen nå ba mannen meg om å sette igang oppvaskmaskina før jeg går i dusjen. Og jeg mangler MANGE av mine 100 innlegg i dag. Vi får se, troig havner jeg og mobilen på senga etter dusjen, så skravler jeg til jeg er så trøtt at jeg sover.
Evt skravler jeg litt på badet før jeg faktisk går i dusjen også![]()
Lykke til i morgenHuff kjenner jeg gruer meg til timen min hos frøyaklinikken i morgen :/ og vi har ikke hatt sex i det siste. Lurer på om det blir bedre når vi prøvervi er enda redde, men nå har det vært mer sykdom. Håper vi får hatt sex i kveld
![]()
Jeg er på jobbGanske stille her i kveld.
Hva driver dere på med i kveld.
Jeg sitter og fargelegger litt![]()
Enig med deg. Nå har jeg ikke terminforum lengre, men er innom litt andre forum og. Og jeg synes absolutt det inkluderende i skravletrådene også jeg. Ikke så lenge siden jeg begynte 'henge' herDet er jeg overhode ikke enig i jeg heller! Jeg deltar i andre tråder både på generelt og på terminforumet +at jeg pleier å se gjennom noen av de andre underforumene innimellom og. Og alle er velkommen til å delta i skravletrådene og, ikke bare " de faste". Sådetså!![]()
Meg eller eldsten?God kveld![]()
Henger ikke helt med, er på jobb
Er formen bedre?
Masse god bedringHar så vondt i fingrene :/ går å skrive men å fargelegge krever mer... Og musklene i armen er ille ... Går vel snart over håper jeg![]()
Kanskje detNå kan du jo tenke litt på det
Noe på menyen for neste uke kanskje?![]()
Hvilken serie da?Har begynt på en ny serie her![]()
Må jo detHihi
Håper du tar deg igjen litt når du har fri da![]()
Bra shopping det daBle en genser til mannen, en topp til meg, bukse til eldste, sminkefjerner og en øyenskygge![]()
Rolig på jobbHvordan går det på jobb?
Regner med du er innom noen runder til også![]()
Stemmer detSå bra![]()
Må ha glutenfri grandis jeg vettu![]()
...og du er fremdeles sikker på at det er riktig å jobbe fullt...?Når energien ikke holder til å dusje.
Og jeg må spise etterpå så lille får nok mat og ikke jeg går ned i vekt. Og skal legge meg tidlig. Så blir det ikke mye.
Ligger på badet og prøver å motivere meg til å reise meg, kle på og gå opp
Spørs hvor trøtt du er og når du skal oppDa var jeg ferdig med den siden jeg holdt på å fargelegge.
Hmmmm, hva skal jeg gjøre nå, skravle eller legge meg?
Når jeg skal opp er helt opp til lille U..Spørs hvor trøtt du er og når du skal opp?
Hadde jo glemt at du har begynt å jobbe igjenJeg må jo på jobb. Og om jeg så sover til 12 er jeg sliten. Jeg er ikke trøtt, jeg er sliten.
Han kan selvsagt ta barna og hunden alene, det tar bare selvsagt ca dobbelt så lang tid, ettersom han må gjøre både mine og hans ting. Da kommer vi sent avsted, og hva hjelper det meg, som trenger å være tidlig på jobb for å ikke få minustid når jeg drar for å hente dem?
Vel, grandis er grandis..men ok i kriseStemmer deter den god da??