God morgen dereGuttungen skjønner det er ferie altså...hihi..sov til 8
![]()
God dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen dereGuttungen skjønner det er ferie altså...hihi..sov til 8
![]()
Kom meg opp til halv sju, så ikke så verst det. Men gjeeeeeesp på kontoret i dag...
Ingen planer for dagen annet enn å kose med lille UGod morgenHva er dagens plan?
Hørtes koselig utIngen planer for dagen annet enn å kose med lille U
Lurt å rekke frokost før besøket da. Kos degDa har vi vært oppe i fire timer allerede, og jeg har enda ikke fått spist frokostNå får vi snart besøk, det blir koselig!
![]()
Det er de beste dageneIngen planer for dagen annet enn å kose med lille U
Håper du fikk litt søvn til sluttJajeg gruer meg sikkelig ...
Nettopp stått oppAltså, HVOR trøtt kan man være etter en god natt...?
Må vel karre meg opp snart. Ingen andre planer enn jobb i dag. Og helst trening.
Enn dere?
MÅ jo snart ta seg opp?!At det skal være så dødt a gitt![]()
Mener du jeg må være her istedenfor de andre stedene jeg er?MÅ jo snart ta seg opp?!![]()
Rakk så vidt en skive. Blir godt med lunsj nåLurt å rekke frokost før besøket da. Kos deg![]()
Vært 2,5time i åpen barnehage der han gikk før. Koste oss veldigGod dagDet er deilig da
hva skal dere i dag da?
Får prøve bidra så godt jeg kanMÅ jo snart ta seg opp?!![]()
Det gidder jeg ikkeJa syns jeg du skalEllers er jo selvsagt hjemmelaget glutenfri bedre
![]()
God ettermiddagGod morgen dereGuttungen skjønner det er ferie altså...hihi..sov til 8
![]()
God bedring til snuppa diHar med lille Nhun blir så sliten av å være tett og får ikke røre nesen hennes :/ hun er kjempeslapp ... Gikk ikke til vognen som hun pleier og bare sitter der nå å titter :O bhg var enig at når hun er slapp er å være med meg det beste
håper hun får gå i bhg i morgen
![]()
Nei lov å ikke gidde detDet gidder jeg ikkemen helt sikkert bedre ja
![]()
Ja hu mor trenger detGod ettermiddag
Så deilig at han sover lenge!