Skravletråd august

Dette blir en LANG dag :p

Men atte..
Bekkenet er jo nesten helt fint!
Ja, for det er jo bare bekkenet som teller :p
Husk at du har ei lita inni deg å ta vare på. Og ingen sitter på gamlehjem og angre på at de ikke jobba mer i slike situasjoner altså.

Altså, HVOR trøtt kan man være etter en god natt...?
Må vel karre meg opp snart. Ingen andre planer enn jobb i dag. Og helst trening.

Enn dere?

Må vel karre meg opp snart. Ingen andre planer enn jobb i dag. Og helst trening.

Enn dere?
Heldig du :) 0 søvn her ... Må vel snike til meg litt søvn på dagen idag :) ha en fin dag :)

Enn dere?
Jobb. Kort dag, for skal ha guttungen klar til trening. Det er ikke før 1730, han må bare ikke spise siste drøye halvtimen, for ha får han sting/holdt.

Ikke sant jeg er gal som vurderer å la lillesøster begynne på barneidrett? Det er nemlig, selvsagt annen idrettslag og lokasjon, onsdag 1645-1730.

Jobb. Kort dag, for skal ha guttungen klar til trening. Det er ikke før 1730, han må bare ikke spise siste drøye halvtimen, for ha får han sting/holdt.

Ikke sant jeg er gal som vurderer å la lillesøster begynne på barneidrett? Det er nemlig, selvsagt annen idrettslag og lokasjon, onsdag 1645-1730.
Litt gal, men samtidig stas for lillesøster da! Og da er dere avhengig av å måtte være to voksne tilstede;)

Her er barneidretten lillebror skal begynne på heldigvis på annen dag enn storebrors fotball.

Enn dere?

Man kan være VELDIG trøtt :P
Kom du deg opp til slutt?

Jaggu trøtt i dag jeg og, hadde mest lyst å bare snu meg rundt men når lillebror var våken og frøkna skulle på skolen var vist ikke det et alternativ gitt Haha :P

Man kan være VELDIG trøtt :p
Kom du deg opp til slutt?

Jaggu trøtt i dag jeg og, hadde mest lyst å bare snu meg rundt men når lillebror var våken og frøkna skulle på skolen var vist ikke det et alternativ gitt Haha :p
Kom meg opp til halv sju, så ikke så verst det. Men gjeeeeeesp på kontoret i dag...

Har med lille N ❤️ hun blir så sliten av å være tett og får ikke røre nesen hennes :/ hun er kjempeslapp ... Gikk ikke til vognen som hun pleier og bare sitter der nå å titter :O bhg var enig at når hun er slapp er å være med meg det beste ❤️ håper hun får gå i bhg i morgen :)

Litt gal, men samtidig stas for lillesøster da! Og da er dere avhengig av å måtte være to voksne tilstede;)

Her er barneidretten lillebror skal begynne på heldigvis på annen dag enn storebrors fotball.
Må være to voksne ja, greia er at jeg må følge henne, siden han er trener på hans lag, og derfor må vi to dra hjemmefra 1630, og mann og sønn må være klare 1720, og begge ungene bør vel ha spist middag først... Treninga hennes er rett ved bhg, vi bare bor ikke der... Det er en annen skolekrets.

Back
Topp