Hva skal du lage?![]()
Les over !Samboeren har planer om å lage barnemat fra bunn.
Ja jeg vil også det ! Skal gå til innkjøp for den steamern til avent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du lage?![]()
Les over !Samboeren har planer om å lage barnemat fra bunn.
Så detLes over !![]()
Ja jeg vil også det ! Skal gå til innkjøp for den steamern til aventsom er til babymat
Hva skjer i morgen ?Nå er det snart natta herhuff har sånne vonde sommerfugler i magen for morgen dagen. Til og med grått, men dette er noe jeg må og hoppe i
![]()
Skal til frøyaklinikken :/Hva skjer i morgen ?
Håper du får en fin nattNå er det snart natta herhuff har sånne vonde sommerfugler i magen for morgen dagen. Til og med grått, men dette er noe jeg må og hoppe i
![]()
Ok. Tror vi ha nok kj.utstyr. Men si ifra om du blir fornøyd med den. Så kanskje vi skal vurdere det..Les over !![]()
Ja jeg vil også det ! Skal gå til innkjøp for den steamern til aventsom er til babymat
TakkHåper du får en fin natt
Sender deg en klem![]()
Har dere prøvd lenge da?Takktakk for klemmen
skjønner ikke hvorfor vi ikke får det til nå men har lille N
det verker ...
Hørtes jo ut som en bra dag
Her er det kun vaskedama som har vært effektivjeg har vært på shopping og nå jobb..
Fikk tilbake "mensen" i august i fjor, det var min første kjemiske :/ så er ikke uendelig lenge, men fortsatt en stund :/ så kom min andre kjemiske i desember. Min første MA nå i mars og min andre i juliHar dere prøvd lenge da?![]()
Ja jeg er heldigVar en bra dag ja
Ja, stemmer.. Du har jo ei sånn damedin heldiggris
Ooh, hva shoppa du?
Uff...så trist å høreFikk tilbake "mensen" i august i fjor, det var min første kjemiske :/ så er ikke uendelig lenge, men fortsatt en stund :/ så kom min andre kjemiske i desember. Min første MA nå i mars og min andre i juli![]()
Tusen takkUff...så trist å høre
Håper det snart klaffer for dere!
En klem til deg og ønsker dere lykke tilTusen takkhadde vært en fin julegave å få en spire i magen
tørr ikke si noe til familien før over 12 uker nå ...
Ja det hadde vært koseligTusen takkhadde vært en fin julegave å få en spire i magen
tørr ikke si noe til familien før over 12 uker nå ...
Tusen takkEn klem til deg og ønsker dere lykke tilHåper på det beste
![]()
JaJa det hadde vært koselig![]()
Sånn var det i alle parker vi var i sommer også.. som om ikke småbarnsforeldre har nok utgifter.. dårlig at ikke inngangen gjelder alt:/Sånn er det i Dyreparken i Kr.sand også...