Uff...våken ennå?håper jeg snart får sove ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff...våken ennå?håper jeg snart får sove ...
JaUff...våken ennå?![]()
Men atte..Skulle vi ikke minne deg på det om du pusha for langt da?![]()
Ja, for det er jo bare bekkenet som tellerMen atte..
Bekkenet er jo nesten helt fint!
Heldig duAltså, HVOR trøtt kan man være etter en god natt...?
Må vel karre meg opp snart. Ingen andre planer enn jobb i dag. Og helst trening.
Enn dere?
Ja, 5-6 timer søvn er luksus her. Men er jo like trøtt som de andre dagene likevelHeldig du0 søvn her ... Må vel snike til meg litt søvn på dagen idag
ha en fin dag
![]()
Jobb. Kort dag, for skal ha guttungen klar til trening. Det er ikke før 1730, han må bare ikke spise siste drøye halvtimen, for ha får han sting/holdt.Altså, HVOR trøtt kan man være etter en god natt...?
Må vel karre meg opp snart. Ingen andre planer enn jobb i dag. Og helst trening.
Enn dere?
Hehe rart det derJa, 5-6 timer søvn er luksus her. Men er jo like trøtt som de andre dagene likevel![]()
Litt gal, men samtidig stas for lillesøster da! Og da er dere avhengig av å måtte være to voksne tilstedeJobb. Kort dag, for skal ha guttungen klar til trening. Det er ikke før 1730, han må bare ikke spise siste drøye halvtimen, for ha får han sting/holdt.
Ikke sant jeg er gal som vurderer å la lillesøster begynne på barneidrett? Det er nemlig, selvsagt annen idrettslag og lokasjon, onsdag 1645-1730.
Altså, HVOR trøtt kan man være etter en god natt...?
Enn dere?
At det skal være så dødt a gittNei, dette blir kjedelig![]()
Ja syns jeg du skalMå nesten det![]()
Kom meg opp til halv sju, så ikke så verst det. Men gjeeeeeesp på kontoret i dag...Man kan være VELDIG trøtt
Kom du deg opp til slutt?
Jaggu trøtt i dag jeg og, hadde mest lyst å bare snu meg rundt men når lillebror var våken og frøkna skulle på skolen var vist ikke det et alternativ gitt Haha![]()
Har dere ferie nå? Så deilig da!God morgen dereGuttungen skjønner det er ferie altså...hihi..sov til 8
![]()
Jeg og guttungen som har 1 uke nå ja. Vi har hatt det meste tidligere.Har dere ferie nå? Så deilig da!
Må være to voksne ja, greia er at jeg må følge henne, siden han er trener på hans lag, og derfor må vi to dra hjemmefra 1630, og mann og sønn må være klare 1720, og begge ungene bør vel ha spist middag først... Treninga hennes er rett ved bhg, vi bare bor ikke der... Det er en annen skolekrets.Litt gal, men samtidig stas for lillesøster da! Og da er dere avhengig av å måtte være to voksne tilstede
Her er barneidretten lillebror skal begynne på heldigvis på annen dag enn storebrors fotball.