Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er vanskelig, for kommer jo ann på hvor mye du skal bruke pr gave eller totalt. Skal han bare få morro ting eller skal han å få nye klær og ting du hadde kjøpt til han uansett?
Strømpebukse
Eventyrsjokolade
Aktivitets hefte
Leker
Bamser
Bok
![]()
![]()
Såpebobler
Duplo
Små biler
Tegnesaker
Bok
Playdough
Leker til toåring er ikke min sterkeste side, så jeg deler heller noen tips til de andre dagene.
Jeg kjøper ikke alt nytt hvert år, men finner frem noe av det gamle også: Nisselue, pepperkakeformer, litt julepynt til barnerommet...
Åpne dere kalender på morgenen? Da kan det være stas med en liten boks frokostblanding e.l.
Ebay har masse billig småting. Et år kjøpte jeg masse forskjellige angry birds effekter til sønnen min sin kalender.
søk på figurer han liker så finner du nok masse made in china.![]()
Takk for tips
Mye av det du skriver der elsker han![]()
Veldig kjekt. Jeg gleder megSå braHar en gutt som er 3 år, og mye av disse tingene låg i kalenderen i fjor
koselig å lage til
![]()
Her blir kalendergaven en liten julefortelling om dagen. Da tenker jeg å tenne lys å sitte å lese under et teppe før vi går i bhg om morgenen. En materiell gave om dagen i 24 dager for så å få en himla finalefest av gaver på julaften syns jeg blir alt for mye rett å slett ^^,
Mange gode idea her.
No er mine litt større, men vi har og lagt opplevelsa i kalendergåve. Som å gå på kino, shopping, besøke pepperkakebyen ect. Mine har likt det veldig godt.
Hehe ja...blir nok gaver....så det får være opp til hver og enkelt. Men jeg syns det er gøy selv også![]()
Høres ut som en fin kalender da![]()
Det kan jeg benytte meg av i noen luker og. Han elsker bygge telt i stua![]()
Absolutt enig i at det må være opp til hver enkeltjeg er bare ufattelig lei av å se hvor utakknemlig 4 åringen min har blitt -så her tar jeg tak for egen del
hehe
Hehe jada ser den. Men nå er ikke min mer enn 2år så han er ikke helt der enda. Han er over seg av glede om det er en enkel serviett med mikke mus i han![]()
Også med en tussete mor som syns det er så gøy for egen del så blir det kalender i år iallefallGleder meg masse jeg
![]()
Haha ja. Utnytte det så lenge det varer...for det snur fortHaha fantastisk - som å høre min mor beskrive min søster da hun var liten: nei hun kan du gi en gullsprayet makaroni til jul så er hun fornøyd![]()