du får ta deg et stykkeHehedatteren til mannen spiser den men jeg har aldri smakt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du får ta deg et stykkeHehedatteren til mannen spiser den men jeg har aldri smakt..
Så deilig![]()
Her er også menyen i boks for uka![]()
Flink du er![]()
Ja det er veldig deiligHoi! Her var man gått glipp av ting
Jeg har blitt skravlesløv, visstnok![]()
![]()
Snart 2 mnd. Skulle egentlig besøke dem før, men her har vi hosta, så har vi hatt ferie, så har de hatt ferie og så må jeg besøke de en dag jeg har bilen til samboeren. Så ikke lett å få ting til å passe alltidJa fornøyd med dagens fangst
Hvor gammel er baby da?
Skulle vi ikke minne deg på det om du pusha for langt da?Alle andre later til å mene at det ikke er det...
Ja det er veldig deilig![]()
Man går glipp av sykt mye hvis man ikke sitter her hele dagen![]()
Spennende! Hva lager du?Da har jeg handla inn til å begynne å lage babymat![]()
Heihva driver du med daa??
Uff, ja man gjør faktisk det
Og nå er det snart senga her...så tror ikke jeg gidder å oppdatere meg heller![]()
Ja ikke sant !Spennende! Hva lager du?
Nei, dette blir kjedeligNei, det gjør det ikke...gøy når det går så unna man ikke klarer henge med..men ikke akkurat slik nå![]()
Jo takk![]()
Må nesten detdu får ta deg et stykke![]()
Er endel som skal klaffe jaSnart 2 mnd. Skulle egentlig besøke dem før, men her har vi hosta, så har vi hatt ferie, så har de hatt ferie og så må jeg besøke de en dag jeg har bilen til samboeren. Så ikke lett å få ting til å passe alltid![]()
Hva har du tenkt å lage? Av hva?Da har jeg handla inn til å begynne å lage babymat![]()
Ja, er detEr endel som skal klaffe ja![]()
Søtpotetmos, potet, avokado, banan, avokado og banan, gulrot, potet, gulrot og potet, brokkoli og mangoHva har du tenkt å lage? Av hva?
Hørtes jo bra ut detSøtpotetmos, potet, avokado, banan, avokado og banan, gulrot, potet, gulrot og potet, brokkoli og mango
Ja blir nok detHørtes jo bra ut det![]()
Hva skal du lage?Da har jeg handla inn til å begynne å lage babymat![]()
Samboeren har planer om å lage barnemat fra bunn.Ja blir nok det![]()
Hørtes jo ut som en bra dagHar vært på kafé i byen, bada baby, sløva på soffen og sett på netflix
Og du? Vært effektiv idag og?![]()