Ja fornøyd med dagens fangstBle jo litt detHørtes bra ut
Ble litt shopping her også, handla til babyen jeg hilste på og strømpebukser til våres lille
![]()
Hvor gammel er baby da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fornøyd med dagens fangstBle jo litt detHørtes bra ut
Ble litt shopping her også, handla til babyen jeg hilste på og strømpebukser til våres lille
![]()
Pleier lille U være tidlig oppe?Når jeg skal opp er helt opp til lille U..
Alle andre later til å mene at det ikke er det......og du er fremdeles sikker på at det er riktig å jobbe fullt...?
Jobbet i tre uker eller noe sånn jeg. Ferie i juli, jobb i augustHadde jo glemt at du har begynt å jobbe igjen
Fortsatt i feriemodus jeg
Da skjønner jeg det jo![]()
Tenkte dere beggeMeg eller eldsten?
Jeg er nesten helt frisk, og eldsten skal på skolen i morgen.
Mange skurker i dag?
Ganske fornøydBra shopping det da![]()
Det er jo hyggelig å "prate" med dereHihi...lurer inn innlegg der man kan![]()
Du vet hva jeg hadde valgtDa var jeg ferdig med den siden jeg holdt på å fargelegge.
Hmmmm, hva skal jeg gjøre nå, skravle eller legge meg?
Lille U kan godt sove til kl 7, men også våkne kl 5..Pleier lille U være tidlig oppe?
Blir aldri for mye liv herKunne vært mer liv her jaDet er party i magen...rai rai
![]()
Aha, varierer en god del da...5 er ikke så kult...Lille U kan godt sove til kl 7, men også våkne kl 5..
Blir aldri for mye liv her
Kos deg med magen![]()
Jeg har dusja, pratet med mannen som fikk forstå hvor sliten jeg er spist, og nå lagt meg.Da var jeg ferdig med den siden jeg holdt på å fargelegge.
Hmmmm, hva skal jeg gjøre nå, skravle eller legge meg?
Tusen takkLykke til i morgen![]()
Hvor mange innlegg mangler du nå?Jeg har dusja, pratet med mannen som fikk forstå hvor sliten jeg er spist, og nå lagt meg.
Liggende er fint. Trøtt er jeg ikke, da
Tusen takkMasse god bedring
Altfor mange. Og vet ikke helt. Husker ikke hvor jeg startet i dag.Hvor mange innlegg mangler du nå?
HeheVel, grandis er grandis..men ok i krise![]()
Ja jeg vet jo egentlig detJobbet i tre uker eller noe sånn jeg. Ferie i juli, jobb i august
I ferien klarer jo ungene seg helt selv
Veldig koselig å prate med deg ogsåDet er jo hyggelig å "prate" med dere