Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får gå tilbake å kjefte på den imorgen![]()
Hahasatse på det! Hvilken skal du kjøpe?
![]()
Veldig! Skulle lært seg manerer!![]()
Random quote!
Hvordan går d med dere? Jeg har drukket brus idag. Og nå sprekker jeg litt på sjokoladen. Sånn tdi lissm!
Hehe! Her går det bra.. Klarte å være snopefri hele sist uke. Smalt til skikkelig i helgen da, men.. Og er nå på dag2 igjen med både snopefri OG brusfri uke
Sprekk!?
Jaja, du henter deg vel inn igjen![]()
Her er det null sjokolade mandag - fredag og søndag. Men vi har bakevarer på onsdag som regelNy uke nye muligheter!
Null sjokolade mandag til fredag. Og da er fredag inkludert!
Hvem er med?
Da er du flinkere enn meg. Har ikke sprukket med sjokoladen enda, men straks skal jeg d. Følger med på kaloriene da. Om ikke annet.
Du er ihvertfall flink som følger med på det.. Det gjorde ikke jeg i helgen for å si det sånn!![]()
Sprakk litt jeg og i helgen, mtp kaloriene, men jeg noterer de ned og har full oversikt ihvertfall![]()
Her er det null sjokolade mandag - fredag og søndag. Men vi har bakevarer på onsdag som regel![]()
Her gikk hele sulamitten rett vest i gårRandom quote!
Hvordan går d med dere? Jeg har drukket brus idag. Og nå sprekker jeg litt på sjokoladen. Sånn tdi lissm!
Her gikk hele sulamitten rett vest i gårFikk en sjokoladeplate av mine søte små i bursdagsgave, og vips! Der sprakk moder'n etter de var i seng
Ble ikke bedre i dag... Jaja, ny dag, nye muligheter i morgen! Drikker alt for mye brus enda også...har heldigvis blitt flinkere til å drikke vann
![]()
Idag ble det brownie og smoothie i morgen, men det kan være boller, muffins, diverse kaker osvHva slags bakevarer da?
Idag ble det brownie og smoothie i morgen, men det kan være boller, muffins, diverse kaker osvjeg trenger ikke tenke på vekten
![]()
JaAha! Koselig da!![]()
Sjokoladeinntaket er nesten verre enn brusenMen da er målet enten å kutte ned på brus eller sjokolade i første omgang. Ta en ting om gangen liksom.![]()
Jeg var helt avhengig av sjokolade etter fødsel nr 2 ogsåDe fleste har fått med seg at jeg er sykelig avhengig av sjokolade etter fødselen av snuppe nr 2.
Så, siden jeg greide 14 dager helt uten, så har jeg tenkt ut en annen egen utfordring nå.
Maks 10 gram per dag. Da kan jeg spise hver dag, men kan ikke overstige 10 gram i døgnet.
Har ei diger stratosplate i kjøleskapet, slik at jeg kan bryte av ved behov og slipper desperasjon![]()
![]()