Er det flere som ikke har så mange symptomer? Litt ømme bryster ellers kjenner jeg ikke så mye.. Litt rart.. 5+0 så er enda veldig tidlig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har litt mensmurring og det er det av de vanlig symptomene, men jeg har en del som jeg vet er spesifike for meg da. Jeg er utrolig glemsk blant annet og det ble jeg sist jeg var gravid også.Er det flere som ikke har så mange symptomer? Litt ømme bryster ellers kjenner jeg ikke så mye.. Litt rart.. 5+0 så er enda veldig tidlig![]()
Ja skal vel bare nyte det mens man er i god form,kan sikkert fort snuJeg har nesten ingen :/
Kan kjenne puppene er ømme og menssmurringer en sjelden gang. De gangene jeg har vært gravid før så ble jeg kvalm i uke 5-6. Nå er jeg 6+4 og er fortsatt ikke kvalm :/ Begynner å lure, men er vel normalt det å![]()
Haha, jeg er 6 uker i morgen og kjenner at jeg håper kvalmen skal komme snartTipper jeg ikke kommer til å bli så glad likevel om den kommer da
![]()