Føler seg ikke gravid..

3blir4idesember

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
Er det flere som ikke har så mange symptomer? Litt ømme bryster ellers kjenner jeg ikke så mye.. Litt rart.. 5+0 så er enda veldig tidlig :-)

Er det flere som ikke har så mange symptomer? Litt ømme bryster ellers kjenner jeg ikke så mye.. Litt rart.. 5+0 så er enda veldig tidlig :)
Jeg har litt mensmurring og det er det av de vanlig symptomene, men jeg har en del som jeg vet er spesifike for meg da. Jeg er utrolig glemsk blant annet og det ble jeg sist jeg var gravid også.

Bortsett fra kvalmen som kom over natta forrige uke så har ikke jeg hatt mange symptomene. Fra uke 4 hadde jeg veldig vonde pupper og brystvorter, men det ga seg etter ei ukes tid, nå er de bare litt ømme. Også hender det det kommer litt stikking men ikke ofte. Tisser oftere, opp på natta osv.. For noen uker siden fikk jeg nesten ikke sove - nå er jeg stuptrøtt. Men det er jeg i grunn til vanlig :p også nyser jeg masse..

Jeg har nesten ingen :/
Kan kjenne puppene er ømme og menssmurringer en sjelden gang. De gangene jeg har vært gravid før så ble jeg kvalm i uke 5-6. Nå er jeg 6+4 og er fortsatt ikke kvalm :/ Begynner å lure, men er vel normalt det å :)

Jeg har nesten ingen :/
Kan kjenne puppene er ømme og menssmurringer en sjelden gang. De gangene jeg har vært gravid før så ble jeg kvalm i uke 5-6. Nå er jeg 6+4 og er fortsatt ikke kvalm :/ Begynner å lure, men er vel normalt det å :)
Ja skal vel bare nyte det mens man er i god form,kan sikkert fort snu :-P

Eg har heller ingen spesielle symptomer.. Er ekstremt trøtt, fremdeles litt ømme pupper også kjenne eg litt murringer av å til. De siste dagene har appetitten tatt seg veldig opp. For eg er konstant sulten! Hadde nettopp spist frokost hjemme og var sulten etter 10 min. Så satt å småspiste på nøtter og gulrot på jobb før det var frokost igjen. Å då eg kom tilbake på kontoret var det rett på nøttene igjen hahah off :/
Men tror vi skal sei vi er heldige og nyta det mens vi har det så godt, For det kan som sagt fort snu ;)

Har lite symptomer nå annet enn megasulten hele tiden og ømme pupper.. blir nesten litt bekymret, for det er stikk motsatt fra forrige svangerskap!

Symptomene mine slo vel ikke ordentlig inn før i uke 7. Da ble jeg plutselig kjempe kvalm og veldig følsomme pupper. Bare vent litt. Kommer nok snart!

Haha, jeg er 6 uker i morgen og kjenner at jeg håper kvalmen skal komme snart ;) Tipper jeg ikke kommer til å bli så glad likevel om den kommer da ;)

Skjønner deg godt! Er 6+0 og har ingen like symptomer som sist.. Er veldig glad jeg ikke er kvalm enda da, men blir jo bekymret for alt...

Back
Topp