Twinkle's babydagbok nr 2 ♡

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Så var det pån igjen :D Fikk positiv test 6+5 etter og ha fortrengt det hele en liten stund. Visste vel at jeg var gravid men turte ikke innse det. Reagerte med og gråte og gråte. Livredd for at den lille snuppa vår skulle føle seg utenfor. Men nå har jeg fått roet meg ned og ser bare positive ting med dette ♡ Tenk at vi skal bli foreldre igjen! Det blir 14 mnd mellom de så er ikke mye men tipper det kommer til og gå kjempe fint :)

På onsdag er det første legetime! Søke om ultralyder :) Ble lovet bedre oppfølging denne gangen etter endel komplikasjoner underveis i første svangerskap.

Håper bare alt er bra og lille spire lever ♡
 
Gratulerer med babydagbok nr. 2! :D

Gleder meg sånn til å følge svangerskapet ditt videre :)
 
Gratulerer med babydagbok nr. 2! :D

Gleder meg sånn til å følge svangerskapet ditt videre :)
Takk snuppa :D Nå er det din tur til og prøve på nr.2 snart :p
 
Følger ❤️
 
Tenk, babydagbok nr 2 :D Gleder meg til og følge jeg også!
 
Jeg mener jeg er 7+6 men legen 8+2 så det gadd jeg ikke krangle på :p Sendt henvisning til tidlig ultralyd så spent på når den dukker opp i posten :)
 
Og lillegullet mitt er 6 mnd i dag!! HURRA :D
 
Så herlig å se deg her med babydagbok igjen. Tenk at dere skal bli foreldre igjen. Herlig ♡ ♡ ♡
 
Så herlig å se deg her med babydagbok igjen. Tenk at dere skal bli foreldre igjen. Herlig ♡ ♡ ♡
Takk snuppa ♡ Denne gangen vil jeg at du skal komme på nabo forumet ♡
 
Nå ble det plutselig tidlig ultralyd i dag!!! De hadde fått en avbestilling. Skal bli godt og få en bekreftelse på at det er noe der eller ikke :) Tenk om det er hcg fra fødsel som henger igjen ? Da kommer jeg til og føle meg passe dum :p
 
Nå ble det plutselig tidlig ultralyd i dag!!! De hadde fått en avbestilling. Skal bli godt og få en bekreftelse på at det er noe der eller ikke :) Tenk om det er hcg fra fødsel som henger igjen ? Da kommer jeg til og føle meg passe dum :p
Hvor langt menge de du var på ul'n da?:)
 
Hvor langt menge de du var på ul'n da?:)
Han mente jo bare 6 uker :eek: Men han sa ikke tenk på det, vi så et bankende hjerte og ingenting som tilsa noe var i veien annet enn at jeg kan ha hatt veldig sen eggløsning :) Skal tilbake 3 september :)
 
Han mente jo bare 6 uker :eek: Men han sa ikke tenk på det, vi så et bankende hjerte og ingenting som tilsa noe var i veien annet enn at jeg kan ha hatt veldig sen eggløsning :) Skal tilbake 3 september :)
Ja da var det nok bare sen eggløsning tenker jeg :) satser på alt er bra <3
 
10+0 ♡

Formen er grei. Kaster ikke opp men er litt små kvalm i ny og ned. Humøret er ikke helt på topp om dagen! Sliter litt med og innse denne graviditeten. Håper det bedrer seg etter ultralyd I morgen ♡ Men akkurat nå føler jeg meg bare veldig alene.
 
Back
Topp